Marketing Automation: Øg effekten af din marketing, automatisér rutineopgaver og giv dine kunder bedre oplevelser

Marketing automation

Fordele ved Marketing Automation

Der er mange fordele ved marketing automation på tværs af kanaler. Her er et par af dem  👇🏻

  1. Stærk kundeoplevelse: Når dine annoncer og budskaber spiller sammen på tværs at kanaler, øger du konverteringerne og undgår at irritere dine kunder ✓ 
     
  2. Øgede konverteringer: Når du via relevant, automatiseret 1-1-kommunikation skaber kontakt til potentielle kunder, minder dem om dine produkter, sender dem "forladt kurv"-mails osv., øger du dine chancer for flere konverteringer ✓
     
  3. Algoritmerne finder de relevante personer: Fx på Facebook har vi stor succes med vores “always-on”-tilgang, hvor annoncer og content får lang levetid, fordi vi lader algoritmen arbejde for at nå flest mulige relevante brugere. Også med mindre budgetter og små målgrupper ✓ 
     
  4. Ingen siloer: Vi tænker ikke i siloer og opnår derfor stor synergi mellem alle digital marketing discipliner, når vi først opsætter et samlet automation-setup kombineret med konverteringsoptimering ✓ 

Skal vi tage en snak? Send din besked her:

Styrken ved Marketing Automation er bl.a., at du skaber en bedre kundeoplevelse med færre forstyrrelser, fordi kanalerne taler sammen med udgangspunkt i kunden.

Nicolaj Daugberg Hjortshøj Jacobsen

Marketing Automation Strategist

Dét kan vi hjælpe jer med omkring Marketing Automation:

  • Analyser af potentialet på tværs af jeres kanaler i dag samt workshops om automations.
     
  • Automatiserede regler, scripts og API i fx Google Ads, Bing Ads og Facebook annoncering.
     
  • E-mail marketing automation til lead nurturing, forladt indkøbskurv og øget genkøbsfrekvens. Vi kan også sammenkoble jeres e-mail/leadscoringsystem med annoncering på Google og Facebook, så der skabes sammenhæng og synergi. 
     
  • Dynamisk annonceindhold, hvor algoritmerne tester og udvælger det bedst performende content /tekst, billede, video) for dig.
     
  • Dynamisk retargeting/remarketing, hvor du viser de relevante annoncer for jeres produkter eller services på det rette sted i kunderejsen. Hvis en person leder efter inspiration, skal de vises noget andet end dem, der helt tydeligt er i markedet for dit produkt/service.

Vi er specialister i

Kontakt os, hvis du vil have et uforpligtende møde om, hvordan I skaber bedre resultater via marketing automation og automatiserede processer.

Kontakt mig gerne, hvis du vil høre mere [email protected] / 22 40 16 18

Mikkel Drewsen

Chief Digital Marketing Officer, No Zebra

Få den nyeste viden om digital performance i din indbakke!