Hvad er det med den Zebra?

Du er ikke den fÞrste, der spekulerer over det. Og nok heller ikke den sidste. AltsÄ hvorfor vi hedder No Zebra.

Hvis du hÞrer til de kvikke, har du mÄske endda lagt mÊrke til, at vores logo er en pote. Med klÞr. MÄske fra et af den slags dyr, der Êder langsomme zebraer pÄ savannen, hvis de ikke passer godt pÄ.

Lidt mere symbolik.

Den simple sandhed er, at vi valgte navnet, fordi vi er glade for nuancer. Verden er ikke binÊr eller sort-hvid. Mennesker er forskellige. Forretninger er forskellige. Og derfor skal e-commerce-lÞsninger ogsÄ vÊre det.

Tag bare navnet som et lÞfte om, at vi gÞr vores ypperste for at forstÄ nuancerne i din forretning. At vi hellere spÞrger en ekstra gang for at sikre, at vi har forstÄet jer rigtigt. For vi tror pÄ, at den indsigt udgÞr hele forskellen pÄ en stÊrk og en halvslÞj commerce-lÞsning.

Og poten? Lad os sige det sĂ„dan, at der bestemt ikke er kommet fĂŠrre dyr pĂ„ den digitale savanne i de senere Ă„r. Den lille pote minder os om, at vi skal vĂŠre en af de hurtige. Vi skal levere skarpe lĂžsninger. Og du vil ogsĂ„ kunne mĂŠrke, at poten kradser lidt, nĂ„r vi udfordrer dig pĂ„ de mĂ„lsĂŠtninger eller idĂ©er, du kommer med – hvis de vel og mĂŠrke kan blive endnu mere skarpslebne. 

SÄ har vi vist ogsÄ redet den dyremetafor hÄrdt nok.

FĂ„ den nyeste viden om digital performance i din indbakke!