Er du vores nye kollega?

“
Kollegerne er kernen i vores DNA og forretning. Vores kultur og vores resultater skabes af de mennesker vi er. Derfor er trivsel et målepunkt i huset på linje med andre KPI’er og vi er stolte af vores Great Place to Work-certificering.
Nicholai Hindrichsen
CEO og stifter


Hvad kan du forvente af os?
- Vi er fagligt ambitiøse og går op i din faglige udvikling. Du skal blive den bedst tænkelige, faglige (og menneskelige) udgave af dig selv – det vil vi gerne understøtte, og tilrettelægger derfor en individuel, faglig udviklingsplan sammen med dig.
- Vi er et socialt bureau både i ord og handling. Vi prioriterer at samle kollegaer udenfor arbejdstiden til sjove, hyggelige og udfordrende arrangementer, hvor vi på tværs af afdelinger kan få et stærkt sammenhold.
- En arbejdsplads, der går op i din trivsel. I 2022 blev No Zebra igen certificeret som et "Great Place to Work", og vi arbejder proaktivt på at skabe den største mulige trivsel for dig.
- Vi tager det klassiske ”work/life balance”-begreb seriøst. Vi arbejder 37 timer om ugen – alt derover er flextid og kan afspadseres. Vi respekterer forskellige behov for hjemmearbejde og vil gerne tilrettelægge arbejdet, så det passer ind i din hverdag.
- Vi tager onboarding seriøst og går op i at modtage nye medarbejdere med åbne arme. Du får bl.a. en detaljeret onboardingplan, en faglig wing(wo)man og frem for alt en tæt dialog med din nærmeste leder.
- En lang række medarbejdergoder: Morgenmad, frokost, fri sodavand/danskvand på kontoret, laptop, privat sundhedsforsikring, fysioterapi og meget mere.
Har du lyst til at læse mere om No Zebra og hvordan det er at arbejde hos os, kan du tage et kig i vores offentlige håndbog! Du finder den her 🚀
Har du spørgsmål til en af vores stillinger eller til No Zebra som arbejdsplads, så tøv endelig ikke med at kontakte mig på 28443219 eller [email protected]

Nicholai Hindrichsen
CEO og stifter, No Zebra