Effektiv SaaS-marketing med lead-gen og forretning i centrum
Kontinuerlig B2B marketing gennem flere år udmønter sig i stærke resultater på tværs af kanaler og markeder, der kaster varme leads og kunder af sig
Minuba gør en dyd ud af at hjælpe håndværkere med fakturering og ordrestyring.
De er et af Danmarks førende softwarevirksomheder inden for professionelle IT-systemer til håndværkere og servicevirksomheder.
Deres hurtige og nemme ordrestyringssystem har vundet indpas hos kunder på flere markeder, herunder: Danmark, Holland, Sverige, Norge, Færøerne og Grønland.
Vi står op hver morgen, for at gøre en forskel i håndværksbranchen. Jo flere, der får adgang til Minuba, jo flere virksomheder kan vi hjælpe vi med at drive en professionel forretning. Vi ønsker at nå ud til alle håndværk og servicevirksomheder med vores budskab, og her spiller No Zebra en uvurderlig rolle som vores samarbejdspartner.
Katrine Hassø Nielsen
Marketingchef hos Minuba
360 graders B2B og SaaS-marketingstrategi
Gennem en årrække har vi i samarbejde med Minuba opbygget effektiv 360 graders digital marketingstrategi, der i høj grad bygger på inbound marketing-tilgangen.
Den digitale marketingstrategi er opbygget som et full funnel-setup på tværs af kanaler og til hele kunderejsen. Dette holistiske setup gør, at Minubas målgruppe får kendskab til deres brand og service, modnes ved at et behov skabes og munder ud i at blive til leads.
Ved at udnytte synergimulighederne de mange platforme giver, formår Minuba at være dér, hvor kunden er.
“
Det er en fornøjelse at arbejde sammen med Minuba, der er super ambitiøse med deres digitale markedsføring på et niche-marked. Deres digitale set-up er en velsmurt maskine, der skaber resultater for dem dagligt.
Mikkel Drewsen
Chief Marketing Officer hos No Zebra
Dashboard og tracking giver overblik på performance
Minuba har fået opsat et dashboard og et korrekt tracking-setup, så både teamet og ledelsen har adgang til nøgleinformationer i performance på tværs af markeder og kanaler.
Således kan der træffes de rette beslutninger vedrørende, hvor der skal optimeres og sættes ind.