Vores Customer Care-team står klar til at hjælpe 24/7

Hvad har du brug for hjælp til?

 

Customer Care varetager drift, løbende vedligeholdelse og udvikling af alle igangværende platformsløsninger hos No Zebra. 

Vi varetager både store og små opgaver, såsom: 

  • Ændring af indholdselementer (frontendudvikling)
  • Sparring ifm. SEO
  • Sikring af overholdelse af cookielovgivning
  • Sikring af overholdelse af GDPR
  • Optimering af brugervenlighed
  • Implementering af en ordreimport 
  • Øget overvågning af jeres site
  • Ad hoc udviklingsopgaver

Med andre ord: Opgaverne spænder bredt, og vi står klar til at hjælpe.

Kontakt os

 

No Zebras Service Team kan kontaktes på tlf.: +45 86 18 32 18 eller på mail [email protected] 

Vores kontortid er alle hverdage kl. 08.00 – 16.30.

 

Få ekstra fordele med en udvidet serviceaftale (SLA)

Derudover er det muligt at tilvælge en udvidet serviceaftale (Service Level Agreement/SLA), som bl.a. giver dig en række fordele såsom udvidet overvågning og support 24/7 - også i weekender og på helligdage.

Kontakt os for at høre mere om vores SLA.

Forretningskritiske problemer – ”Hastesager”

Hvis en forretningskritisk problemstilling opstår, som fx hvis dit website er utilgængeligt, kontakt os direkte på hovednummeret +45 86 18 32 18.

Hvis du sender en mail på [email protected], så markér den med “HASTER” i emnefeltet, og kontakt os telefonisk efterfølgende. På den måde bliver vi adviceret om en højprioritetscase med det samme.

Hvis problemet opstår udenfor normal arbejdstid, i en weekend eller på en helligdag, har du mulighed for at kontakte os til enhver tid for udbedring af dette, såfremt du har tilkøbt en udvidet Service Level Agreement (SLA).

Kontakt os for at høre mere om denne mulighed.

Effektiv håndtering af opgaver

For at sikre at kundeservicen er i højsædet, bruger vi Zendesk som ticketsystem til alle henvendelser. På den måde sørger vi for at din henvendelse behandels hurtigt og på bedst mulige vis.
 

For at kunne behandle din henvendelse hurtigt og effektivt, bedes du inkludere følgende i din mail til [email protected]:

  1. Hvordan genskabes evt. fejl/problem?
  2. Beskrivelse af opgave/fejl
  3. Links til siderne, hvor problemet opstår/opgaven skal løses
  4. Vedhæft skærmbilleder 

Når disse informationer er belyst i din første mail, kan vi lynhurtigt identificere opgavens omfang og vende retur til dig.

Få den nyeste viden om digital performance i din indbakke!