Strategisk e-mail marketing, marketing automation og trigger-mails, der konverterer
Vi hjælper med
Sådan hjælper vi dig med e-mail marketing, automations og data management
- Workshops og sparring – Få en klar strategi, målsætning og plan for, hvordan e-mail indgår i dit marketingmix og kunderejse, så du får de bedste resultater.
- Valg af e-mail marketing- og automationplatform – Der findes over 300 forskellige systemer at vælge mellem. Det er en jungle. Vi har testet og er partner med bedste e-mail marketing- og automation systemer, men er samtidig partneruafhængige.
- Data Management Platforms (DMP) og Customer Data Platforms (CDP) – Hvis du vil op på den store klinge og samle og eje al din kundedata ét sted, skal du overveje en DMP/CDP. Vi har implementeret Segment for flere kunder, men også Apsis og Raptor er på vej med CDP-løsninger.
- Triggerflows og automatisering – Med triggerflows og drip marketing tankegangen kan du målrette din målgruppe med det indhold, som er relevant for dem i det rette øjeblik.
- Integrationer og systemer – Permissions opsamles på tværs af kanaler, og data anvendes i flere sammenhænge. Vi kan sætte det hele op for jer, så det performer fra start.
- Tracking, analyse og attribution – Tracking er både komplekst og altafgørende for dine resultater, så du kan tilskrive den rette værdi og konverteringer til din e-mail marketing.
- Copywriting – Vi kan både rådgive om og skrive lækkert, konverterende content til dine nyhedsbreve og automatiske e-mails.
Vores erfaring
Stor erfaring med alle typer e-mail marketing og automations
Kampagne e- mails
Kampagne e-mails bruges ofte til at sprede et enkelt og specifikt budskab. De kan/bør også bruges til at skaffe yderligere info om dine brugere og/eller trigge et nyt e-mailflow.
Automatiserede e-mails
Når du arbejder med automatiserede e-mails, målretter du din kommunikation til din målgruppes specifikke behov i deres kunderejse. Uden ekstraarbejde!
Leadgenerering
Vi har stor erfaring med leadgenerering via bl.a. Facebook lead ads, konkurrencer og onsite leadgenerering som fx Sleeknote popups. Samtidig sikrer vi en lavere pris per lead og ofte også med et lavere adspend.
Leadscoring & triggers
Leadscoring og automatiske e-mails er alfa og omega for særligt B2B-virksomheder. Men det er også en stor og potentiel kompleks proces. Inden implementering af en lead scoring strategi anbefaler vi, at I tager stilling til, hvordan leads behandles internt.
Lead scoring kan også bruges i B2C sammenhænge. Her fungerer det som en del af den automatiserede marketingstrategi.
De vigtigste e-mail automations for webshops
E-mails med dynamisk indhold og trigger-baserede flows som fx abandoned basket mails, fødselsdagsmails osv. er en effektiv måde at invitere dine besøgende tilbage til din webshop. Det hjælper vi mange virksomheder med og kan rådgive dig om.
Vi er specialister i
Skal vi tage en snak? Send din besked her:
E-mail marketing er én af de discipliner, hvor vi oplever størst salgseffekt - og dermed også størst potentiale. Tøv ikke med at kontakte os, hvis du vil høre nærmere om, hvordan vi skaffer leads og konverteringer via e-mail marketing, automation og annoncering.
Mikkel Drewsen
Chief Digital Marketing Officer