SEO og content marketing der skaber synlighed, trafik og målbare resultater i hele kunderejsen

Seo og content

Søgemaskineoptimering (SEO) - Øg din online synlighed i Google, få mere gratis trafik og flere konverteringer

Ligger du nummer 1 på Google, får du i gennemsnit 32,5 af trafikken fra de folk, der søger efter dine varer/services (hvis du vel at mærke rangerer højt på de rette søgeord :) ). Placering nummer 2 får i snit 17,6 procent, nummer 3 i Google får 11,4 procent osv.

Kort sagt: Værdien af at ligge højt placeret i Google-søgningerne er enorm. Særligt når du tager i betragning, at over 60 % af alle vores online køb sker via Google, og over 70 % af alle vores køb (også offline køb) bliver undersøgt på nettet først.

Det er derfor essentielt at arbejde kontinuerligt med organisk søgemaskineoptimering (SEO) for at skabe den vigtige online synlighed i Google.

SEO og content siden 1998

23 års erfaring med SEO og content som en afgørende del af vores 360 graders digitale marketing-setup

Google blev stiftet i 1998, og No Zebra blev stiftet året efter. Så man kan sige, at vi har været med fra starten :)

I dag finder langt de fleste besøgende frem til websites via søgemaskiner. Men i de senere år er Google blevet langt klogere, og kun de dygtigste virksomheder har succes i Google.

Vi arbejder udelukkende med søgeordsanalyser og værdiskabende søgemaskineoptimering (SEO), der hjælper dine kunder og understøtter din forretning. Vi tænker bredt, langt og ikke i genveje. 

SEO fra A-Z

Vi tager dig og din virksomhed fra A-Z i forhold til søgemaskineoptimering:

  • Teknisk SEO og onpage SEO: Website-analyse og teknisk onpage optimering af dit website
  • Analyse og indhold: Søgeordsanalyse/efterspørgselsanalyse, søgeordsplanlægning, contentplan og produktion af nyt indhold
  • Linkbuilding: Linkbuilding, outreach til partnere og optimeringer af intern linkstruktur
  • Sociale medier: Aktivitet og engagement i sociale medier, som øger trafikken til dit site (hvilket gavner din SEO-værdi)
  • Kontinuerlig overvågning og optimering: Overvågning og løbende optimering af dit site, forslag til nyt content, optimering af dine annoncer i Google Ads og overvågning af konkurrenternes sites.

Godt at vide!

3 ting du skal vide om søgemaskineoptimering og søgeordsanalyser

  1. Søgemaskineoptimering handler ikke om at lave quick-fix. Værdiskabende SEO kræver derimod et teknisk optimeret website, godt værdiskabende indhold, som folk rent faktisk vil læse og søger efter samt ægte links.
  2. Det er afgørende, at du fokuserer på efterspørgslen i dit marked frem for udelukkende at kigge på bestemte søgeord.
  3. Søgemaskineoptimering er typisk den billigste kanal (sammen med e-mail) at skabe langsigtet salg fra. 

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du vil høre nærmere om, hvordan vi skaffer trafik, leads og konverteringer via SEO og content marketing.

+ 45 22 40 16 18 / [email protected]

Mikkel Drewsen

Chief Digital Marketing Officer