Hvad er fordelene ved HubSpot?
HubSpot kan gi’ dig overblikket over jeres samlede indsats
Der er et væld af marketing automation systemer, salgs- og serviceplatforme, CRM- og CMS-systemer, og det kan være noget af en opgave at vælge de helt rigtige systemer. Når systemerne er valgt, kommer det vigtigste - de skal spille sammen. Ellers risikerer du at jeres marketing-, salgs- og kundeservice- indsats peger i forskellige retning og måske endda at de modarbejder hinanden.
Det er her, HubSpot virkelig har nogle fordele!
HubSpots største styrke er, at alle arbejder i et og samme system. Særligt mange B2B-virksomheder oplever, at de sparer tid og penge med HubSpot, for selvom du kan lignende funktioner andre steder, så får du ikke det samme samlede billede, når du benytter sig af mange forskellige platforme.
HubSpot er bygget med det formål at opnå gnindningsfri integration mellem marketing, salg og service ved at have det brugervenlige CRM i hjertet af det hele. HubSpots CRM system er gratis. Og så kan du løbende udbygge med salg, marketing, service og website omkring dette.
Og du får ikke behov for at udvikle og vedligeholde ekstra integrationer - det hele ligger i samme system.
Du kan læse mere om de tre Hubs og hvad ekstra, der tilbydes i Sales Hub, Marketing Hub, Service Hub og HubSpot CMS.
HubSpots Software er i den absolutte top inden for flere kategorier ifølge G2:
Så hvis du vil optimere din inbound salg og marketing, får du rigtig meget givet ud af boksen ved at vælge HubSpot. Og er du inden for B2B bør HubSpot være på din shortlist, når du vælger platform.
Er det en fordel for os at skifte til HubSpot CMS?
Overvejer du et nyt CMS-system, eller bruger I allerede HubSpot til marketing og salg, og overvejer I at udvide med HubSpot CMS for alvor at samle jeres platforme?
Så er HubSpot CMS helt klart noget, der er værd at overveje. Analysebureauet G2Crowd har kåret HubSpot som marked leader i både business Small, Medium og Large-segmentet.
HubSpot CMS er nemt og intuitivt at arbejde med, og det er ikke nødvendigt at kunne kode for at opretholde den daglige drift og videre udvikling.
HubSpot CMS er også en fleksibel løsning, som du kan vokse i, og det giver dig mulighed for at samle alle dine marketing- og salgsaktiviteter i en kraftfuld leadgenereringsmotor samt tracke og bruge dine data på tværs af kanaler og kampagner.
”HubSpot CMS er det første og eneste CMS system, der kombinerer styrken fra et CRM-system til at bygge en hjemmeside, der tilgodeser hele kunderejsen og strømliner marketing og salg.
HubSpot er ikke kun for udviklere! HubSpot CMS er for dem, der ønsker at tage et step up og skabe fuld alignment og integration mellem de forskellige dele af deres forretning.”
Jens Jørgen Jensen
Inbound Marketing Consultant & HubSpot Lead, No Zebra