[Webinar] B2B-marketing & -salg med HubSpot

B2B-marketing & -salg: Løft resultaterne og vækst din forretning med HubSpot som motor for din moderne marketing-afdeling

En problemstilling som fylder meget i de fleste B2B-virksomheder er samarbejdet mellem salg og marketing. Flere steder anses salg og marketing fortsat for at være to forskellige afdelinger med forskellige processer, arbejdsgange og mål. Det er en fejl, hvis du spørger os!

Et tættere samarbejde mellem salg og marketing er gennem de seneste år kun blevet vigtigere! Men hvordan sikrer du, at du som marketingansvarlig ikke bare kaster leads over hegnet til salg, men at du også hjælper sælgerne med at maksimere konverteringsraten på dit benhårde arbejde?

Det er netop hvad vores Marketing Automation Strategist og HubSpot-superbruger, Kenneth Dahl, vil give dig svaret på til dette webinar. Vores Head of Marketing & Communication, Signe Juul Madsen, sidder med og stiller dine spørgsmål undervejs.

Til webinaret får du:

  • Konkrete eksempler på en strømlinet B2B-kunderejse fra første konvertering til salg (fra MQL til SQL)
  • 7 metoder til automatisk at kvalificere sælgernes arbejde med at forvandle leads til kunder (bl.a. dynamisk leadscoring, snippits og automatiske notifikationer)
  • En model for, hvordan du gør værdien af jeres marketingindsats målbar

 

Note: Webinaret handler om B2B-marketing og -salg med udgangspunkt i mulighederne i HubSpot. Derfor har indholdet størst relevans for dig der sidder med B2B-marketing og/eller -salg i dagligdagen og enten overvejer at bruge eller allerede bruger HubSpot.

 

Hent webinar on-demand:

Mød dine webinarværter: