[B2B] En strømlinet oplevelse på tværs af web- sites og sprog

PcP er en international B2B-virksomhed med solide danske rødder og er blandt de førende leverandører af højkvalitets sikkerhedsløsninger som gitterriste, planker og trin.

PcP gik efter en løsning med kundens behov i centrum, og hvor kunderejsen er tænkt med ind – fra første indledende søgning efter teknisk information og vejledning, til kunden foretager sit køb. Ydermere var det også en stor prioritet, at redaktøroplevelsen skulle være brugervenlig og fleksibel. 

Det resulterede i, at vi har bygget en Commerce-løsning på Umbraco 8 med en stærk, ny brandidentitet. Load tiden er lynhurtig, designet er i tråd med PcP’s enkle stil, og platformen lever op til Googles strenge krav. 

”Det topprofessionelle team af eksperter i No Zebra gav os langt mere end vi havde forventet, hvad angik valg af system og udviklingen af sitet.

Jeg har sagt det før og siger det gerne igen, No Zebra gjorde det umulige muligt!

Indenfor 7 måneder lancerede vi et helt nyt og strømlinet Umbraco 8 site, perfekt integreret med et PIM system fra STRUCT og Active Campaign.”

 

Heidi Lavis Westerby

Head of Marketing at PcP Corporation

Opgaven var at samle: 

 

  • 11 selskaber

  • 8 individuelle websites og domæner

  • 9 sprog

  • 6000 varenumre og 2200 filer og dokumenter

PcP ønskede at:

 

  • gå fra mange sites til én global online platform og ét domæne

  • skabe en strømlinet oplevelse for brugere og potentielle leads

  • skabe ”one source of truth” for alle deres produkt data

Resultaterne med den nye PcP løsning

  • << Dataoverblik >>

  • << Bedre brugeroplevelse >>

  • << Flere leads og øget salg >>

  • << Forbedret time-to-market >>

Systemer på PcP's website

Digital Marketing: Fokus på leadgenerering og målstyring


PcP's nye tekniske løsning suppleres af en integration af ActiveCampaign og Sleeknote. Det betyder, at der siden sitet blev launched, har været et stærkt fokus på leadgenerering og målstyring. Med det nye site er brugernes tid på sitet steget, bounce raten er faldet og den organiske trafik er steget med 25 procent.

I ActiveCampaign er der blevet sat workflows op, så alle potentielle leads kan blive kontaktet af den rigtige sælger - på det rigtige tidspunkt. På sitet er der opsat formularer og sleeknotes på de mest konverterende steder, og dashboards i ActiveCampaign sikrer gennemsigtighed, målstyring og tracking af leads og konverteringer. 

Alt i alt - et set-up, der kan være med til at sikre en forsat stigning i trafikken og konverteringer på sitet.


▶ Forøget time-on-site

▶ Lavere bounce-rate

▶ Stigning i organisk trafik 

▶ Flere leads og øget salg

▶ Bedre tracking og målstyring

 

Skal vi tage en snak? Send din besked her: