Sådan nailer du Black Friday og julehandlen

Få konkrete anbefalinger til, hvordan du bedst planlægger, prioriterer og eksekverer de store handelsdage i Q4: Black Friday, julesalget, Cyber Monday og Singles Day

Det betaler sig at være i god tid: Kom på forkant med juletravlheden på din online shop ved at identificere det største (uudnyttede) potentiale i forhold til salg, mersalg, konverteringsoptimering og kunderejsen.

Julesalget er afgørende for mange e-handlere, og derfor er det særligt vigtigt, at være godt klædt på, når julesalget for alvor sparkes i gang d. 27. november 2020 i forbindelse med Black Friday. Dog er der også en del store handelsdage, som er værd at tage med i optakten hertil. 

Og det betaler sig at være forberedt: Fx øgede virksomheden Korsholm sin Black Weekend-omsætning med 145% og sit julesalg online med 73%. Det kan du se mere om her.

Dugfriske tal fra Danmarks Statistik viser at onlinehandlen vækster massivt i år, og der er en stigning på hele 5 procentpoint fra 2019 til 2020, hvilket er den højeste stigning i syv år. Særligt den ældre del af befolkningen har fået mod på at svinge dankortet i webbutikkerne. Så potentialet er stort for at øge din digitale omsætning markant. 

Hvad får du med dig hjem?

På cirka 2 x 40 minutter tager No Zebras Digital Marketing Consultant & Paid Search Lead Asger Storebjerg dig igennem:​

  • De vigtigste "to do's", som du allerede nu skal forberede for at være klar til Black Friday og julehandlen.
  • De vigtigste faldgruber og fejl som du skal undgå at begå. 
  • Konkrete kampagneanbefalinger, annoncebudskaber og strategier som du kan anvende for at skabe en succesfuld kampagneperiode.
  • Indsigt i mulighederne med konverteringsoptimering og testmuligheder (splittesting onsite og af kampagner)
  • De vigtigste datapunkter fra Google Analytics, som du kan bruge aktivt til at forbedre din konverteringsrate og trafik.
  • En lang række erfaringer og anbefalinger til Black Friday, julehandlen og Cyber Monday.

Praktiske informationer

 

  • Aarhus: Tirsdag d. 22. september fra kl. 09.00 - 11.00 hos No Zebra, på Åboulevarden 3, 2. sal, 8000 Aarhus C.
     
  • København: Torsdag d. 24. september fra kl. 09.00 - 11.00 i SOHO, Kødbyen. Adressen er: Flæsketorvet 68, 1711 København - i lokalet "Oasen"
     
  • Af respekt for oplægsholderne og andre interesserede deltagere opkræver vi dog et no-show fee på 500 kr., hvis du melder afbud senere end den 15. september kl. 12, da vi i så fald har svært ved at nå at give pladsen videre.

 

  • OBS: Vi følger covid-19 situationen nøje og tager vores forholdsregler. Derudover vil der være håndsprit på alle borde, og der er mulighed for udlevering af mundbind.

Vilkår for deltagelse*

  • Arrangementet er udarbejdet til dig, der arbejder professionelt med webshops, content marketing og kunderejsen, og som søger viden og inspiration til at rykke arbejdet til næste niveau.
  • Du har en central rolle i en mellemstor eller stor virksomhed, der arbejder aktivt med e-handel på B2B- eller B2C-markedet, og du har derfor noget kendskab til arbejdet med digital marketing og e-handel på forhånd.
  • *OBS: Arbejder du selv på bureau eller for en softwarevirksomhed, eller er du studerende eller jobsøgende, skal du skrive til [email protected] angående muligheden for at deltage. Vi forbeholder os ret til at afmelde deltagelsen, hvis du falder i en af ovenstående kategorier og tilmelder dig via formularen uden først at have kontaktet os.

Oplægsholdere