Korsholm øger trafik, konverteringer, online omsætning og permissions markant via datadrevet digital marketing og konverteringsoptimering
Efter ét år er onlinesalget steget med 46 %, og Black Friday-omsætningen voksede med 145 %
Korsholm, der sælger alt inden for jagt, fiskeri, sport og outdoor, er en stolt familieejet forretning med mere end 100 års historie og en stor fysisk butik i Skjern, som jægere, fiskere med flere gladeligt har kørt langt for at besøge.
Virksomheden har traditionelt set levet af fysisk salg, men i takt med at konkurrencen bliver hårdere via de mange nye onlinebutikker, samt at målgruppen bliver yngre, havde Korsholm brug for et 360 graders digitalt tjek og en ny fokuseret indsats på nethandel og drive-to-store.
Formålet var at bringe forretningen frem i forreste række digitalt og indtage den samme stærke markedsposition online, som brandet har gennem den fysiske butik, som er bredt kendt og anerkendt i jagt- og fiskeriverdenen.
- Leadgenerering og CRO
- Forretningsudvikling
- Datadrevet digital marketing
- Datadrevet Digital Marketing
- Forretningsudvikling
- Jagt, fiskeri, sport og outdoor