[Webinar] B2B Gamechanger: Sådan bliver Zensai (tidl. LMS365) Unicorn i 2027

Inden 2027 vil Aarhus-virksomheden Zensai (tidl. LMS365) opnå unicorn-status. Ambitionerne er store, men hvad skal der egentlig til for at lykkes?

Mette Olesen er CMO i Zensai (tidl. LMS365) og bannerfører i rejsen mod unicorn-status. Ved Pravdas B2B Gamechangers, deler hun gavmildt ud af overvejelser, udfordringer og ambitioner. Rammen er uformel, publikum er skarpe og flankeret af tætte samarbejdspartnere på både brand og digital marketing kommer vi vidt omkring.

På scenen møder du foruden Mette Olesen: Anders Led, Digital Marketing Consultant hos No Zebra, Karim Frølund, Brand Director & Partner hos Pravda, Sune Busk, Strategy Director & Partner hos Pravda og vores egen Head of Marketing & Communication, Signe Juul Madsen.

Ved webinaret kommer vi omkring Zensais:

  • Ambitioner, strategi og resultater
  • Google Ads, Microsoft Ads, Paid LinkedIn
  • Salg og Marketing alignement
  • Content strategi og produktion
  • Vigtigheden af et tydeligt og gennemgående brand
  • Blended ROAS og attribuering
  • Intern buy-in og push back
  • Sammenspillet mellem brand og marketing

 

 

Hent webinar on-demand:

Mette Olesen
Marketing

Mette Olesen

CMO, Zensai (tidl. LMS365)

Anders Led
Marketing

Anders Led

Digital Marketing Consultant, No Zebra

Karim Frølund
Brand

Karim Frølund

Brand Director & Partner, Pravda

Signe Juul Madsen
Strategi

Sune Busk

Stratigic Director & Partner, Pravda

Signe Juul Madsen
Salg og Marketing

Signe Juul Madsen

Head of Marketing & Communication, No Zebra

Nysgerrig på branding?

Dette webinar er optagelsen af B2B Gamechangers anden del og vi starter med Anders' præsentation af Zensais digitale marketing ambition, strategi og resultater. Vi har dygtige folk i chatten under udsendelsen så du også kan få svar på dine sprøgsmål.

Få adgang til eventets første del om branding hos Pravda