Få en ekspertgennemgang af din digitale marketingindsats
4 spørgsmål om jeres digitale marketing-indsats:
- Har I overblik over de 100 vigtigste søgeord og relaterede søgeord, som jeres potentielle kunder søger efter? Og hvordan I (og jeres konkurrenter) rangerer?
- Har I styr på de første 10 mails i jeres e-mail-velkomstflow?
- Har I tjek på jeres annonceudvidelser i Google Ads?
- Har I styr på segmentering, retargeting og framework for Facebook-annonceringen?
Hvis ikke, så læs videre herunder...
Få ro i maven med et allround-tjek af jeres online synlighed, digitale marketing set-up og kanaler
Vi tilbyder virksomheder at lave et 360 graders tjek af jeres generelle online performance, synlighed og digitale marketing-setup.
Det tager typisk et sted mellem 20 og 40 timer alt efter størrelsen og kompleksiteten i jeres forretning. Men for de fleste virksomheder er det givet rigtig godt ud.
Skal vi tage en snak? Send din besked her:
Vi kan ikke få armene ned. Vi har haft en langt større vækst, end vi havde forventet og budgetteret med. Den gennemtænkte digitale marketing-indsats har løftet os markant hele vejen rundt.
Esben Gynther
Marketingchef, Viktors Farmor
Med et allround digitalt marketing-tjek får du:
- En gennemgang af jeres vigtigste marketingkanaler i dag
- En analyse af jeres content marketing og annonceringssetup på tværs af kanaler, I benytter, fx Facebook, Google Ads og LinkedIn m.v.
- Et tjek af jeres e-mail marketing setup inkl. automatiske e-mails
- Et SEO-tjek af jeres performance via organiske søgninger og generelle online synlighed
Du får handlingsorienterede anbefalinger til:
- Hvordan I kan hæve jeres konverteringer uanset, om det er leads, e-mail signups eller direkte salg
- Hvor I med fordel kan lægge hhv. mere fokus/budget og mindre fokus/budget
- Hvilke landing pages I bør oprette for at blive mere synlige online på jeres vigtigste produkter
- Hvilke ændringer I bør lave på de nuværende sider for at få mere værdi ud af jeres trafik
For langt de fleste virksomheder, som er i drift-mode hver dag, er der virkelig meget at hente ved at komme op i helikopteren og få et overordnet tjek og analyse af sin digitale marketing samt et road map med konkrete indsatser. Tag fat i mig, hvis du vil høre mere.
Mikkel Drewsen
Chief Digital Marketing Officer, No Zebra