Design og high performance website for Hoyer Motors
Design makeover og nyt headless website forener Hoyer Motors digitale performance-ambitioner
Hoyer Motors er en af de verdensledende aktører, når det kommer til elmotorer til industrielt brug. Siden sin grundlæggelse i 1974 har Hoyer haft et ambitiøst udsyn mod resten af verden. Derfor er det en vigtig prioritering for Hoyer med en æstetisk veldesignet og high performance website, der cater til verdensmarkedets kunder. At være best-in-class kræver at oprustning på alle fronter - herunder den digitale forretningsudvikling.
Vores nye site positionerer Hoyer-brandet på en markant og troværdig måde på det globale marked. Sitet er vores digitale platform, hvorfra vi deler Hoyers produkter og budskaber med vores kernemålgruppe. Takket være vores forbedrede tekniske set-up har vi nu muligheden for at realisere vores fulde potentiale inden for digital markedsføring. Exceeding Expectations er vores løfte til kunderne. Med det nye Hoyer-site er det præcis, hvad vi gør.
Heidi Kjær Madsen
Marketing & Communication Manager hos Hoyer Motors
Kunden i fokus med den nye løsning
For Hoyer Motors har det været helt centralt, at den nye løsning har kunden i fokus. Både i forhold til at give kunderne den rette information, men også i forbindelse med at gøre det nemt at købe ind i produkterne og serviceydelserne.
Med den nyeste platformsteknologi og cutting edge design favner den nye løsning ambitionerne om digital performance i forhold til stor fleksibilitet, agilitet, nærvær for kunderne, hurtig levering af produkter og after sales serviceydelser.
Tidsløst design med kant
Ambitionen med Hoyer Motors designunivers er at give produkterne en naturtro eksklusiv følelse, derfor har vores Senior UX/UI Designer valgt at inkorporere et mørkt designtema med et pop af klare kontrastfarver. Dette skaber et stilfuldt udtryk, som får motorerne til at ose af den høje kvalitet, som Hoyer er kendt for på verdensmarkedet.
Mobiloptimeret websitedesign er afgørende for at sikre en god brugeroplevelse på smartphones og tablets. Det indebærer responsivt layout, der tilpasser sig forskellige skærmstørrelser og giver nem navigation. Hurtig indlæsningstid er essentiel for at fastholde brugernes interesse.
I samarbejdet med Hoyer har det været vigtigt at åbne det æstetiske univers op og udvide paletten af farver. Elmotorer behøver ikke at være mørkt og dunkelt i sit udtryk, men tværtimod kan det være et inspirerende og professionelt univers med kant og et stærkt personligt udtryk.
Michael Albertsen
Senior UX Designer, No Zebra
CVI der tør mene noget
For at give den nye brandguide en dynamisk dimension har kontrastfarver været et bevidst designgreb og tilføjelse til de originale identitetsfarver. Således har vores Senior UX/UI Designer suppleret med en uventet pink farve. Denne kontrastfarve giver ikke kun et legende element, men bringer også en moderne og frisk nuance til designet.
Samlet set er designvalgende bevidst sammensat for at skabe en sublim brugeroplevelse. Med en udvidet palette af kontrastfarver kan vi i høj grad nudge og guide brugere til ønskede handlinger, da call-to-action-knapper og vigtige elementer kan fremhæves.
Den tekniske platform bag Hoyer Motors
Hoyer ønskede et lækkert design, lynhurtigt og fleksibelt website med lang levetid. Derfor har vi valgt at basere Hoyers nye website på vores Headless platform, som er bygget på Umbraco 10 og Elastic Search. Det nye website er et Lead Commerce site, hvor fokus er på at konvertere de besøgende til leads.
Fordele ved det nye headless website
- Headless CMS er den bedste teknologi til websites, det vil leve op til nutidens teknologiske krav til høj performance, lang levetid, skalerbarhed og fleksibilitet for redaktøren. Derfor er Hoyer bygget på Umbraco 10, som netop lever op det ovenstående krav. Som Umbraco Gold Partner har vi mange års erfaring og eksklusiv adgang til den nyeste viden.
- Elastic Search er bygget ind i det nye website for at facilitere en intuitiv og intelligent søgemotor, der bygger på AI. Søgemotoren kan desuden kigge ned i PDF-filer og tager al data med i betragtning. Derved kan brugerens søgeintention hurtigt forudsiges på sitet og resultaterne kan fremlægges på bedst mulige vis.
- Fleksibel editor: Som en del af løsningen har Hoyer haft et stort ønske om redaktørfrihed, så redaktørens faglighed har mulighed for at udfolde sig via den fleksible editor i CMS-backoffice.
- Personalisering af indhold er helt central i på det nye website, da brugerne kan have forskellige ærinder i forbindelse med deres besøg på sitet. Nogle kan være eksisterende kunder, der lige skal søge en specifik information frem om et givent produkt, og andre brugere kan være i overvejelsesfasen om at blive kunder. For at imødekomme de mange brugscenarier har vi udviklet et custom grid, der præsenterer indhold for brugerne, i den kontekst deres adfærd indikerer.
- Skalering af sproglag er helt essentielt for en international virksomhed som Hoyer, der har salgskontorer i hele verden.