Fans er centrum for AGFs nye digitale offensiv

AGF fans kan glæde sig over en ny fanshop, som er brugervenlig, hurtig og i tråd med holdets design og æstetik. De købeglade fans har taget webshoppen godt til sig

"Kom så de hvi'e!'" råber fans, når Aarhus' superligahold spiller kamp. Med sine fans i centrum, havde AGF et stort ønske om at skabe en sømløs digital kundeoplevelse, når der skal shoppes fan-gear som den nye hjemmebanetrøje. 

Som en af Danmarks største klubber, skal vi selvfølgelig kunne matche den efterspørgelse, der er på merchandise - digitalt som i butik. Det er en fornøjelse at hæve niveauet på den digitale oplevelse, vi kan tilbyde vores fans

Asger Munkholm

Marketingdirektør, AGF

Designet af fanshoppen er i holdets ånd, hvor de karakteristiske blå, hvide og røde farver har givet en autentisk følelse af AGF's univers. UX og brugervenligheden har desuden også spillet en central rolle i designet af den digitale kunderejse.

Michael Albertsen

Senior UX Designer, No Zebra

Skal vi tage en snak? Send din besked her:

Det er en kæmpe fornøjelse at være med på AGF’s ambitiøse offensiv for en endnu stærkere fanoplevelse. Rösler og spillerne maksimerer performance på banen, og vi bakker op digitalt med en fanshop, der sætter den enkelte fan i centrum for både stadion- og shopoplevelsen.

Jesper Holm Joensen

CEO hos No Zebra