Katrine Klitgaard

Show notes - Kreativer på formel m. Katrine Kliitgaard fra Salling Group

Introduktion

Gæst: Katrine Mare Klitgaard, Creative & Concept Manager, Salling Group.
Gæstevært: Sara Eskildsen, Digital Marketing Consulent & Paid Social Strategist, No Zebra.
Episoden er første gang udsendt d. 22. november 2022 og optaget på Digital Performance Day 2022, d. 22. sep. 2022
Katrine er kretiv chef i Salling Groups interne bureau.

5.00 Kreativerne er afgørende for performance
Sørg for at lære af dine erfaringer. Hvilket mål sigter du efter, nåede du det? Hvilket format er bedst, hvilket hook skal i bruge.

13.00 Du skal træne din kreativitet
Vær nysgerrig på de forskellige platfrome og trends.

16.00 Du skal prøve det nye
Du er nødt til at prøve de forskellige platforme og være til stede der, for at lære de forskellige platforme.

21.00 Sørg for at få inspiration
Vi har brug for indspark udefra. Brug netværk og bureauer til at holde dig skarp.

23.00 Forståelse på formel
Møder har til formål at dele fede ting vi har set. Hav en lav barriere for at dele med dine kollegaer.

26.00 Brug spend på det i laver
Hvis der bruges tid på noget, skal der også bruges spend.
Bland dig i debatteb.

30.00 KPI er på kreativer
Øv dig i at spørge, hvad er det vi kan.
Video - pris pr. view
Conversteringer
Branding boost.
Delinger.

37.00 Flere brands og kanaler
Tænk på, hvodan det kan blive din styrke.

38.00 Er det gode kreativ tiden værd?
Arbejd med ABC kamapger. Genbrug det indhold der kan genbruges.
Svært at måle på.
Husk at regne læringsfasen fra.

48.00 Fremtidens annonceringslandskab
Det er underholdning og det kreative er der styrer. Landskabet er mere fragmenteret. Brug dit spend smart. Vær agil.

Få den nyeste viden om digital performance i din indbakke!