Tik Tak - Hvornår skal I på TikTok?

Er du tvivl om din forretning skal hoppe med på TikTok-bølgen? Join os på dette webinar og få svaret på om TikTok er det rigtige sted for din forretning og hvad det rent faktisk kræver af jer, for at TikTok bliver værd at prioritere i jeres budget.

TikTok er ’the new kid on the block’, som de unge synes er en hel del federe end gode gamle Instagram og Facebook, og platformen viser massiv vækst lige nu, også i Danmark. Flere internationale og danske brands har allerede set store resultater på TikTok, og vi ved platformen lige nu tilbyder mere for annoncekronerne, i hvert fald, når det kommer til brand awareness. Så er det vel ikke så mærkeligt, at alle bureauer lige nu råber så højt som muligt om TikTok inklusiv mig selv.

Men giver det mening for din forretning at satse på Tik Tok?

Disse ting lærer du:

  1. Hvordan du kan vurdere om Tik Tok er stedet for jeres markedsføring?

  2. Hvor i kunderejsen Tik Tok’s annoncer performer bedst?

  3. Hvilket content og hvilke kampagner der egner sig bedst til Tik Tok’s målgrupper og algoritme?

  4. Hvordan bruger man Tik Tok i henholdsvis B2B og B2C virksomheder

Mød dine webinarværter:

Tilmeld dig webinaret her:

Vilkår for deltagelse

  • Webinaret er udarbejdet til dig, der er E-commerce eller Marketing Manager eller til daglig sidder med ansvaret for paid social og alle nye satsninger indenfor dette felt i en mellem eller stor B2C- eller B2B-virksomhed.

  • Bureaufolk og selvstændige konsulenter kan anmode om en plads ved at skrive til [email protected]. Tilmelder du dig direkte i formularen uden at kontakte os først, forbeholder vi os ret til at afmelde din deltagelse.