[Webinar] HubSpot som din inbound marketing- og salgsmotor

HubSpot er det absolut vildeste værktøj for B2B- og SaaS-forretninger, fordi hele kunderejsen kan samles i ét system: CRM, Salg og Marketing! Bliv klogere på, hvad HubSpot kan gøre for din forretning, når vores ekspert deler ud af vigtig viden

Et af tidens største udfordringer inden for inbound marketing er kortlægningen af B2B-kunderejser, som kan være lange, komplekse og have mange touch points på tværs af marketing og salg. 

Her er HubSpot et fantastisk værktøj til at arbejde lead- og kundefokuseret, da al data bliver konsolideret i ét system - lige fra en konvertering via en lead ad på sociale medier til møde booket af en sælger. 

Ved at udnytte synergierne mellem din salgs- og marketingafdeling får du en (s)marketingmotor, der kan tage din forretning til nye højder.

Kom med på webinaret og find ud af, hvordan HubSpot kan give dig dybt indblik i dine kunder, og hjælpe dig til at få mere ud af dine ressourcer i marketing afdelingen.

Vores ekspert i Inbound Salg/Marketing og HubSpot, Jens Jørgen Jensen, deler ud af sine erfaringer, og vores Head of Marketing & Communication, Signe Juul Madsen, sidder med og stiller dine spørgsmål undervejs.

Til webinaret får du:

  • Indflyvning i HubSpot som inbound marketing- og salgssystem

  • Indblik i, hvornår du SKAL vælge HubSpot, og hvornår du IKKE skal

  • Konkrete tool tips og kig ned i værktøjskassen

  • En fed giveaway 🎁

Note: Webinaret handler om B2B-marketing og -salg med udgangspunkt i mulighederne i HubSpot. Derfor har indholdet størst relevans for dig, der sidder med B2B-marketing og/eller -salg i dagligdagen og enten overvejer at bruge eller allerede bruger HubSpot.

 

Hent webinar on-demand:

Mød dine webinarværter: