Sådan får du smæk på forretningen med datadrevet marketing automation

Udnytter jeres virksomhed alle de fordele og muligheder, der er ved marketing automation? Hvis ikke, så giver vi dig vores bedste ekspertråd til, hvordan jeres virksomhed kan øge omsætningen med en datadrevet tilgang til marketing automation.

Marketing Automation er en diciplin, som du SKAL arbejde med. Med et professionelt og datadrevet marketing automation-setup er der massive forretningsmæssige fordele at hente, hvis blot man udnytter de mange muligheder, der er, såsom: geografisk annoncering, retargeting, automatiske og dynamiske mail-flows, intelligent profilering og cross-channel personalisering.

Til denne omgang Digitale Rundstykker er der, af Covid-19 hensyn, kun plads til 15 deltagere ved fysisk fremmøde. Dog livestreamer vi eventet, og du har derfor mulighed for at deltage online - her er der ubegrænset plads. 

Dagens oplægsholder er No Zebras Marketing Automation Strategist, Kenneth Rohr Dahl, som giver sin praktiske erfaring videre ift., hvordan du kan komme i gang med jeres marketing automation-indsats. 

Disse ting lærer du:

  • Den besparelse og værdi, der ligger i at arbejde med datadrevet marketing automation
     
  • Hvad det kræver for at komme i gang, og hvilke muligheder du har 
     
  • Hvilke komponenter og software jeres virksomhed kan implementere for at arbejde målrettet med marketing automation
     
  • Best practises omkring et professionelt og datadrevet marketing automation-setup 


Der kommer masser tips, tools og eksempler, så du burde gå hjem med blokken fuld af inspiration smiley

Praktiske informationer

  • Aarhus: Torsdag den 25. juni fra kl. 9-10 hos No Zebra, Åboulevarden 3, 2. sal, 8000 Aarhus C.
     
  • Af Corona-sikkerhedshensyn kan der maks. deltage 15 personer, da det kun er hver anden stol, der er til rådighed. Ydermere vil der være masser af håndsprit, som du bedes bruge
     
  • OBS: Af respekt for oplægsholderne og andre interesserede deltagere opkræver vi et no-show fee på 500 kr., hvis du melder afbud senere end d. 18. juni kl. 12, da vi i så fald har svært ved at nå at give pladsen videre.

Vilkår for deltagelse

  • Arrangementet er udarbejdet til dig, der er eCommerce eller Marketing Manager eller til daglig sidder med ansvaret for content, annoncering og leadgenererende aktiviteter for en mellemstor eller stor B2B- eller B2C-virksomhed.

 

  • Du/I deltager max 3 personer fra samme organisation

 

  • Studerende, jobsøgende, bureaufolk, SaaS-virksomheder og selvstændige konsulenter kan anmode om en plads ved at skrive til [email protected]. Tilmelder du dig direkte i formularen uden at kontakte os først, forbeholder vi os ret til at afmelde din deltagelse.

Oplægsholdere

Tilmeld dig eventet