Gamification og effektiv SoMe-annoncering - få leads og kunder i en konstant strøm

Flere og flere virksomheder inkluderer gamification i deres marketingmix og får læssevis af nye permissions ind. Lær, hvordan du bruger gamification ordentligt og kombinerer det med effektiv online marketing.

Tårnhøje konverteringsrater: Det er, hvad virksomheder som Power, SAXO, PFA, Message og Elgiganten har oplevet med gamification. Med en gennemsnitlig konverteringsrate på 40% er gamification uden tvivl en af de stærkeste og mest kosteffektive marketingværktøjer i dag.

For med en digital gamification platform kan du hurtigt og let engagere nye målgrupper, vække inaktive permissions til live og sætte strøm til dine digitale kampagner på en helt ny måde.

Sørger du samtidig for at kombinere det med effektiv annoncering på sociale medier og en klar plan for den efterfølgende lead nurturing, har du en formel for stor succes. 

Det er omdrejningspunktet for disse Digitale Rundstykker, som vi holder sammen med Scratcher.iosom over 200 danske virksomheder bruger i dag. 

Grundet Covid-19 hensyn er der begrænsede pladser ved fysisk fremmøde i Aarhus & København. Dog livestreamer vi Aarhus-eventet, og du har derfor mulighed for at deltage online.

Disse ting får du:

  • Inspiration til hvordan gamification kan hjælpe dig med at få flere permissions, berige data, genaktivere inaktive brugere osv.
     
  • 5 konkrete måder du kan bruge gamification i din markedsføring
     
  • Frameworks til at distribuere dit content, så du rammer folk på alle trin i kunderejsen
     
  • Best practise omkring Facebook annoncering, bl.a. dynamisk annoncering og målretning, lead ads osv.


Der kommer masser tips, tools og eksempler, så du burde gå hjem med blokken fuld af inspiration smiley

Praktiske informationer

    • Aarhus & ONLINE: Tirsdag den 1. september fra kl. 09-11 hos No Zebra, Åboulevarden 3, 2. sal, 8000 Aarhus C. (OBS: fysiske pladser er fuldt bookede, men der er masser af pladser online)
       
    • København: Torsdag den 3. september fra kl. 09-11 i SOHO, Kødbyen, Flæsketorvet 68, 1711 København - i lokalet "Rooftop" (OBS: fysiske pladser er fuldt bookede)
    • OBS: Af respekt for oplægsholderne og andre interesserede deltagere opkræver vi et no-show fee på 500 kr., hvis du melder afbud senere end d. 25. august kl. 12, da vi i så fald har svært ved at nå at give pladsen videre.

 

  • Corona-sikkerhedshensyn: Der vil være håndsprit tilstede på bordene, som du bedes bruge flittigt. Vi giver ikke hinanden hånd, men hilser i stedet på hinanden med et varmt smil. Ydermere vil der være mulighed for at få udleveret et mundbind.

Vilkår for deltagelse

  • Arrangementet er udarbejdet til dig, der er eCommerce eller Marketing Manager eller til daglig sidder med ansvaret for content, annoncering og leadgenererende aktiviteter for en mellemstor eller stor B2B- eller B2C-virksomhed.

 

  • Du/I deltager max 3 personer fra samme organisation

 

  • Studerende, jobsøgende, bureaufolk, SaaS-virksomheder og selvstændige konsulenter kan anmode om en plads ved at skrive til [email protected]. Tilmelder du dig direkte i formularen uden at kontakte os først, forbeholder vi os ret til at afmelde din deltagelse.

Oplægsholdere

Tilmeld dig eventet