Datadrevet content marketing: Sådan sikrer du, at kunden finder dig før konkurrenterne
På dette webinar giver SEO-ekspert, Mads Bjerre, sine bedste råd til, hvordan du tager contentplanen og -arbejdet til næste niveau med et datadrevet content setup.
Content marketing er et maraton - ikke en slutspurt. Du skal økonomisere med ressourcerne og være taktisk for at opnå gode resultater og her er data din bedste ven.
Mads er SEO-nørd og sikrer på daglig basis, at vores dygtige kunder slår konkurrenterne på Google og møder deres målgruppe med præcis det content de står og mangler. Med udgangspunkt i vores toptunede efterspørgselstool vil Mads forklare, hvordan du kan berige content-arbejdet med data, der booster din synlighed på Google.
Vores Head of Marketing & Communication, Signe, stiller dine og egne spørgsmål undervejs.
På webinaret får du:
- En introduktion til vores efterspørgselstool og hvordan du kan arbejde med et tilsvarende.
- Konkrete tips og tricks til at skabe trafik, der gøre det nemmere at konkurrere med de store spillere og konverterer.
- En løsning på, hvordan du kan vise brugeren præcis det han/hun efterspørger.
- Tip til, hvordan din SEO-indsats også kan hjælpe med at forbedre Google ads performance
*Webinaret bygger videre på indhold fra vores content-webinar i januar. Det behøver du dog ikke at have set for at lære noget af Mads.
Mød dine webinarværter