Fri BikeShop styrker sin position med nyt responsivt omnichannel e-commerce setup

Fri BikeShop tager førertrøjen med ny omnichannel-løsning

Med 142% flere konverteringer, 382% øget online omsætning og tusindvis af demo-bookinger cementerer vi Fri Bikeshop som landets absolut største og førende cykelkæde. Løsningen er en helt ny omnichannel-platform, der bygger bro mellem offline og online.

Danmarks største cykelforhandler, Fri BikeShop, har med sine 87 butikker på landsplan for længst erobret den gule førertrøje i cykelbranchen.

Som et led i Fri BikeShops fokus på den fuldendte kundeoplevelse har vi arbejdet målrettet for at udtænke og udvikle én samlet platform, der binder offline og online sammen. Løsningen er en ny omnichannel e-commerce-løsning, der skal være grundstenen i den bedste kundeoplevelse i branchen.

Resultater skabt for Fri Bikeshop:

  • 113%

    flere konverteringer 

  • 38%

    flere sessioner

  • 98%

    flere besøgende fra mobil & tablet 

  • 12%

    flere nye brugere

Samarbejdet med No Zebra har gennem hele forløbet været effektivt og resultatskabende. Deres agile tilgang og forretningsforståelse har løftet vores digitale tilstedeværelse markant. Resultatet har ikke kun bygget bro mellem vores online univers og vores fysiske led, det har også skabt stor vækst af vores nøgle-KPI'er.

Mathias Duelund

eCommerce Manager, Fri BikeShop

Vi arbejder konstant på at skabe den bedste digitale oplevelse ved hjælp af relevant indhold via sociale medier og målrettet dialogmarkedsføring. No Zebras stærke online marketing-kompetencer har hjulpet os med den nyeste viden og ideer, som let kan bearbejdes og effektueres i vores organisation.

Mathias Duelund

eCommerce Manager, Fri BikeShop

Digital modenhed er afgørende for succes

Fri BikeShops digitale modenhed har været afgørende for både processen, samarbejdet og de markante resultater, som er skabt i fællesskab. I No Zebra har vi kortlagt en modenhedsmodel, som vi arbejder med for at udvikle vores kunder i de rigtige tempi. Fri BikeShop er placeret meget højt på modellen på en lang række parametre, hvilket har været en nøgleårsag til succesen:

  1. En målrettet organisation med dybdegående forståelse for det digitale og online forretning
  2. En vilje og slagkraft til at forandre, udvikle og forankre nye, optimerede forretningsgange, som understøtter digital forretningsudvikling
  3. Videnstunge interne ressourcer til en målrettet og kontinuerlig markedsføringsindsats
  4. Dyb involvering i udviklingsprojektet med deltagelse i SCRUM
  5. Dygtige ressourcer til inddatering af data og content.

Få den nyeste viden om digital performance i din indbakke!