Digitale rundstykker: Digitalisér jeres lange kunderejse og opdyrk loyalitet

Er jeres kunderejse lang og kompleks? Så er dette meet-up skræddersyet netop til dig. Med strategiske digitale touch-points kan du styrke jeres position i markedet, forbedrer kundeoplevelsen og opdyrke loyalitet hos dine kunder.

Få kunderejser er mere komplekse, langstrakte og følelsesmættede end købet af et hjem. Der er overordentligt meget på spil når hr. og fru. Danmark skal træffe livets største finansielle og emotionelle beslutning. Derfor har vi inviteret Henrik Bornø, salgsdirektør i Hybel, til at dele Hybels erfaringer fra deres seneste digitale satsning.

Heyloyalty automatiserer og personaliserer digitale kundeindsatser, der kommer hele vejen rundt om din forretning. Missionen er at opbygge stærke relationer mellem dig og dine kunder – fra første webbesøg til loyalitetsklubber. På dette meet-up deler Heyloyalty deres seneste vinkel på loyalitetsskabende marketing automation.

Der er indlagt tid til dialog og sparring undervejs i programmet.

Mød dagens oplægsholdere

Henrik Bornø
Digitalisering Salg

Henrik Bornø

Salgsdirektør, Hybel

Automation Marketing

Martin Bjerre Troelsen

Head of Sales & Marketing, Heyloyalty

Nicolaj Daubjerg
Automation Email

Nicolaj Daubjerg Jacobsen

Marketing Consultant & Automation Lead, No Zebra

Tilmeld dig dette meet-up

Dagens program:

08.30 Morgenmad og registrering 

09.00 Velkomst og introduktion til dagen, No Zebra

09.15 Henrik Bornø, salgsdirektør i Hybel

Case: Sådan bygger Hybel komplekse kunderejser med digital raketfart 
Med en ambitiøs digital indsats, har Hybel sat turbo på den komplekse kunderejse det seneste år. Lær, hvordan Hybel har transformeret deres digitale forretning ”fra skildpadde til kanin”, og hvordan kampen om markedsandele og drømmebolighjerter vindes i en blodrød byggebranche. 

09.45 Q&A

10.00 Pause

10.15 Martin Bjerre, Head of Sales & Marketing i Heyloyalty og Nicolaj Daugbjerg, Automation Lead i No Zebra

Opdyrk kundeloyalitet og skab vækst med strategisk marketing automation
E-mails, SMS'er og pop-ups er blot et udpluk af de tilgængelige marketing automation kanaler, du kan bruge til at øge dine kunders loyalitet. Med Heyloyalty's indlæg får du en struktureret tilgang til at optimere din marketing automation mod en strategisk loyalitetsindsats.

10.45 Q&A

11.00 Tak for i dag!

Vilkår for deltagelse

  • Arrangementet er udarbejdet til dig, der er leder og/ eller arbejder professionelt med B2B eller B2C marketing eller e-commerce og digital strategi, og som søger inspiration til at rykke arbejdet til næste niveau. Du har en central rolle i at vækste jeres forretning digitalt.
  • Du/I deltager max 3 personer fra samme organisation.
  • Studerende, jobsøgende, bureaufolk og selvstændige konsulenter kan anmode om en plads ved at skrive til [email protected]Tilmelder du dig direkte i formularen uden at kontakte os først, forbeholder vi os retten til at afmelde din deltagelse.
  • OBS: Af respekt for oplægsholdernes tid og bestilt forplejning, så opkræver vi et no-show fee på 500 kr., hvis du melder afbud mindre end 48 timer før, eventet starter, eller ikke dukker op ;-)

 

Praktisk info:

  • Hvor: Eventet afholdes hos No Zebra HQ på Åboulevarden 3, 2 sal, 8000 Aarhus C
  • Parkering: Vi anbefaler, at du parkerer ved DOKK1, som er 2 minutters gang fra kontoret
  • Tid: Kl 8.45-11:00
  • Forplejning: Der fuld forplejning under hele eventet, så du kan se frem til lækker morgenmad, kaffe og juice