12 CRO-tips, der maximerer din hjemmesides performance
Julegaverne skal købes, festerne afholdes og tilbuddene udnyttes. Kort sagt, fjerde kvartal – årets største shoppesæson – er over os. Vil du sikre dig, at kunderne får fyldt kurven godt og grundigt op, når de lander på dit site? Her får du 12 CRO-tips fra vores ekspert, Martin Tuxen, der hjælper med netop det! Martin sørger også for, at stille skarpt på de e-handels tendenser coronaen første med sig, hvad der holder ved og hvad vi har lagt fra os igen.
Mens oktober ligner årets andre måneder på e-handelsfronten, er november og særligt december en højdespringer, med en 73 procents stigning (fra november 3,6 til december 4,9) i e-handelsfrekvens. Tal fra Dansk Industri, Danskerne e-handel, Q4, 2021.
Kortet sidder bare løsere på danskerne i årets sidste måneder, særligt omkring Black Friday og i hele julemåneden. På webinaret her, deler vores ekspert ud af sin erfaring med at optimere hjemmesider så de performer maximalt, også når presset er størst.
Som et perspektiv på hele Martins oplæg ligger coronaen og den udvikling i e-handel smittefaren bragte med sig. Meget er holdt ved siden, og det kan du og din forretning drage nytte af i dag. Vores Head of Marketing & Communication, Signe, stiller spørgsmål undervejs.
På webinaret får du:
- En gennemgang af danskernes e-handelsvaner i året sidste kvartal
- 12 konkrete CRO-hacks, der optimerer din hjemmesides performance
- En tjeksliste over, hvad du skal have styr til årets største e-handelsmåneder
- Mulighed for vinde en CRO-gennemgang af netop dit site
- Alt du skal vide, for skabe de salgstal du drømmer om i Q4