Tilbage til oversigten

Update: Alle events i Aarhus og København er nu fuldt booket og tilmelding er ikke muligt længere!

Et nyt år står for døren og igen sidder du med gode intentioner om at planlægge jeres lead- og konverteringsskabende content i god tid, lave en masse nyt, engagerende indhold og få det effektivt ud at leve. Men så rammer hverdagen...

Gratis event den 22. januar i Aarhus fra 9-11 og 14-16 - og 24. januar i København fra 9-11

Vi dedikerer årets første Digitale Rundstykker til at hjælpe dig godt i gang med din idegenerering, content planning, distribution m.v., så du her fra starten af 2019 får et dejligt og beroligende overblik over dit content marketing-arbejde, arbejder langsigtet og laver prioriteringer, som din ledelse kan forstå. 

År for år stiger mængden af content verden over. Du oplever det i dine SoMe-feeds og indbakker, og du mærker måske presset for, at du og din virksomhed selv skaber mere og bedre indhold, video osv.

Det føles som et content-kapløb, som man let mister pusten og overblikket over...

MEN:

Flere undersøgelser har fx vist, at 60-90 procent af alt B2B-content aldrig bliver brugt til noget, og at for meget irrelevant content får op til 90 procent af detailbranchens forbrugere til at unsubscribe.

De smarte content marketers kigger derfor ikke på mængden af content som succeskriterie. De går i stedet op i at planlægge deres indsats, skabe kreativt og relevant indhold og distribuere det klogt.

De går ligeledes op i at genoplive og genbruge gammelt content, gensende mails til dem, der ikke åbner samt at bruge både deres data og deres organisation til at skabe efterspurgt, brugernært content.
 

Hvad får du med dig hjem?

På cirka 2 x 40 minutter vil vi inspirere dig til:

  • Hvordan du skaber nyt, inspirende og brugernært content (og genbruger gammelt indhold)
  • Hvordan du undgår, at dine potentielle kunder afbryder kontakten
  • Hvordan du fokuserer og planlægger dit content-mix og får overblik over året 
  • Hvordan du distribuerer dit content, så du rammer folk på alle trin i kunderejsen
  • Hvordan du identificerer og aktiverer influenter/ambassadører, som kan hjælpe dit indhold bedre og længere ud til de relevante målgrupper

Der vil både være B2B- og B2C-eksempler i oplægget.

OBS: Begge events er fuldt booket og tilmelding er ikke muligt længere!

Hvem er eventet for?*

Arrangementet er udarbejdet til dig, der arbejder professionelt med webshops, content marketing og kunderejsen, og som søger viden og inspiration til at rykke arbejdet til næste niveau. Max. 2 personer fra samme virksomheder kan deltage i eventet.

Du har en central rolle i en mellemstor eller stor virksomhed, der arbejder aktivt med e-handel på B2B- eller B2C-markedet, og du har derfor noget kendskab til arbejdet med digital marketing og e-handel på forhånd.

*OBS: Arbejder du selv på bureau, for en softwarevirksomhed eller er selvstændig konsulent inden for det digitale område, skal du skrive til marketing@nozebra.dk angående muligheden for at deltage. Vi har 3 pladser til studerende, så skriv til ovenstående mail, hvis du er studerende og interesseret i at deltage. Vi forbeholder os ret til at afmelde deltagelsen for hhv. personer fra andre bureauer/softwarevirksomheder samt studerende, som tilmelder sig uden at have kontaktet os først.

 

 

Praktiske informationer:

  • De to events tirsdag den 22. januar 2019 afholdes hos No Zebra, på Åboulevarden 3, 2. sal, 8000 Aarhus C. Du parkerer nemmest på Dokk1, to minutters gang fra No Zebra. 
  • Eventet torsdag den 24. januar 2019 fra kl. 09.00 - 11.00 afholdes af No Zebra i SOHO, Flæsketorvet 68, 1.sal, 1711 København V. 
  • OBS: Af respekt for oplægsholderne og andre interesserede deltagere opkræver vi et no-show fee på 500 kr., hvis du melder afbud senere end den 15. januar kl. 22, da vi i så fald har svært ved at nå at give pladsen videre.

Oplægsholdere

Jesper Holm Joensen

Jesper Holm Joensen

CEO & Digital forretningsudvikler, No Zebra

Mette Halborg Nielsen

Mette Halborg Nielsen

Digital Marketing Consultant, No Zebra

Andreas G. Jensby

Andreas G. Jensby

Communications & Marketing Manager, No Zebra