Tilbage til oversigten

Få konkrete anbefalinger til, hvordan du bedst planlægger, prioriterer og eksekverer de store handelsdage i Q4: Black Friday, julesalget, Cyber Monday og Singles Day

Gratis morgenseminar den 22. september i Aarhus & ONLINE og 24. september i København fra 9-11 (Fysiske pladser i Aarhus er udsolgt, men der er stadig online-pladser) 

Det betaler sig at være i god tid: Kom på forkant med juletravlheden på din online shop ved at identificere det største (uudnyttede) potentiale i forhold til salg, mersalg, konverteringsoptimering og kunderejsen.

Julesalget er afgørende for mange e-handlere, og derfor er det særligt vigtigt, at være godt klædt på, når julesalget for alvor sparkes i gang d. 27. november 2020 i forbindelse med Black Friday. Dog er der også en del store handelsdage, som er værd at tage med i optakten hertil. 

Og det betaler sig at være forberedt: Fx øgede virksomheden Korsholm sin Black Weekend-omsætning med 145% og sit julesalg online med 73%. Det kan du se mere om her.

Dugfriske tal fra Danmarks Statistik viser at onlinehandlen vækster massivt i år, og der er en stigning på hele 5 procentpoint fra 2019 til 2020, hvilket er den højeste stigning i syv år. Særligt den ældre del af befolkningen har fået mod på at svinge dankortet i webbutikkerne. Så potentialet er stort for at øge din digitale omsætning markant. 
 

Hvad får du med dig hjem?

På cirka 2 x 40 minutter tager No Zebras Digital Marketing Consultant & Paid Search Lead Asger Storebjerg dig igennem:​

  • De vigtigste "to do's", som du allerede nu skal forberede for at være klar til Black Friday og julehandlen.
  • De vigtigste faldgruber og fejl som du skal undgå at begå. 
  • Konkrete kampagneanbefalinger, annoncebudskaber og strategier som du kan anvende for at skabe en succesfuld kampagneperiode.
  • Indsigt i mulighederne med konverteringsoptimering og testmuligheder (splittesting onsite og af kampagner)
  • De vigtigste datapunkter fra Google Analytics, som du kan bruge aktivt til at forbedre din konverteringsrate og trafik.
  • En lang række erfaringer og anbefalinger til Black Friday, julehandlen og Cyber Monday.

Hvem er eventet for?*

Arrangementet er udarbejdet til dig, der arbejder professionelt med webshops, content marketing og kunderejsen, og som søger viden og inspiration til at rykke arbejdet til næste niveau.

Du har en central rolle i en mellemstor eller stor virksomhed, der arbejder aktivt med e-handel på B2B- eller B2C-markedet, og du har derfor noget kendskab til arbejdet med digital marketing og e-handel på forhånd.

*OBS: Arbejder du selv på bureau eller for en softwarevirksomhed, eller er du studerende eller jobsøgende, skal du skrive til [email protected] angående muligheden for at deltage. Vi forbeholder os ret til at afmelde deltagelsen, hvis du falder i en af ovenstående kategorier og tilmelder dig via formularen uden først at have kontaktet os.

Praktiske informationer:

  • Aarhus: Tirsdag d. 22. september fra kl. 09.00 - 11.00 hos No Zebra, på Åboulevarden 3, 2. sal, 8000 Aarhus C.
     
  • København: Torsdag d. 24. september fra kl. 09.00 - 11.00 i SOHO, Kødbyen. Adressen er: Flæsketorvet 68, 1711 København - i lokalet "Oasen"
     
  • Af respekt for oplægsholderne og andre interesserede deltagere opkræver vi dog et no-show fee på 500 kr., hvis du melder afbud senere end den 15. september kl. 12, da vi i så fald har svært ved at nå at give pladsen videre.

  • OBS: Vi følger covid-19 situationen nøje og tager vores forholdsregler. Derudover vil der være håndsprit på alle borde, og der er mulighed for udlevering af mundbind.


Oplægsholdere

Asger Storebjerg

Asger Storebjerg

Paid Media Lead & Digital Marketing Consultant, No Zebra

Niels Preysz

Niels Preysz

Business Development Manager, No Zebra CPH

Jesper Holm Joensen

Jesper Holm Joensen

CEO & Business Development Manager, No Zebra