En top-optimeret omnichannel platform

No Zebra skabte et 100% skalérbar og brugervenligt site til Plaza Ure og Smykker. Platformen sikrer en optimal kunderejse og omnichannel for Plazas smykker, og har allerede bestået sin første Black Friday med en stor stigning i omsætningen og antallet af ordrer.  

Plaza sælger ure og smykker i et inspirerende univers, der hylder tidens trends, farver, designere og guldsmedens unikke håndværk. Deres sortiment er en håndplukket sammensætningen af velkendte smykke- og urbrands, spændende upcomers, egne designs og det fineste udvalg indenfor ædelsten, guld og sølv.

Plaza ønskede sig en platform, der kunne skabe omnichannel-synergier og sikre endnu mere sammenhæng mellem deres digitale set-up og deres fysiske tilstedeværelse. Sitet skulle også danne grundlag for deres ambitiøse marketingplan og en stigning i omsætning og ordrer samt cementere deres position i markedet.  

Plaza kom til os med et ønske om at styrke deres position i et marked med stor konkurrence! De var vokset ud af deres Magento-løsning og havde brug for en platform og en webshop, der teknisk set kunne skaleres og som var brugervenlig – både for redaktører og for kunder.

Rasmus Lynggaard

CTO No Zebra

”Vi er virkelig glade for resultatet! Vi kom til No Zebra med et ønske om at få en ny omnichannel platform, der var brugervenlig internt såvel som eksternt.

I dag har vi en platform, der til fulde kan rumme vores forretning og som er 100 % integreret med vores ERP, vores fysiske butikker og online webshop. Vi har nu en optimal og fremtidssikret platform til at kunne vækste og drive forretning - ikke bare i dag, men også i fremtiden.”

Hanne Holm Nørgaard

CEO PLAZA

Plaza ønskede: 

 

▶ At forbinde den digitale og fysiske forretning og skabe omnichannel-synergier

▶ At udvikle og skærpe deres digitale kunderejse og marketingindsats

▶ En platform, der kunne performe efter dagens standarder og krav

Plazas resultater

0 %

Stigning i ordrer

0 %

Stigning i omsætningen

0 %

Stigning i konverteringsraten

En ambitiøs digital marketingsindsats

No Zebra har de seneste par år hjulpet Plaza med deres digitale marketing. Der har primært været fokus på Google ads, inklusive Display, Search ads og Google shopping kampagner, men samarbejdet har også indeholdt sparring omkring annoncering på facebook, samt en efterspørgselsanalyse, der nu danner grundlag for Plazas content produktion.

Black Friday er, som for mange andre webshops, en stor dag for Plaza, og der blev lagt en ambitiøs plan for sitets første Black Friday, der blev den nye platforms første store prøve.

Og tallene taler for sig selv! Med en stigning i omsætningen på 267%, en stigning i konverteringsraten på 130% og en stigning i ordrer på 329%, blev Black Friday en stor succes. Specielt Google search og shopping annoncerne bidrog i stor stil til de flotte resultater.

Alt i alt, har Plazas nye platform samt den digitale marketingindsats bestået sin første prøve. Det er ikke bare et lækkert og brugervenligt site, men det har sammen med den digitale marketingsindsats kunne levere tal langt over forventning.

Systemer på Plazas website

Skal vi tage en snak? Send din besked her: