Kundeoplevelsen bindes sammen med nyt inbound-website og effektiv marketing

På kun 3 måneder har Dankaf fået et brugervenligt inbound-website og en solid marketingmotor med fokus på den gode kundeoplevelse og konverteringer
Arbejdsdagen begynder bedst med en god kop kaffe. Det ved DANKAF A/S, som leverer skræddersyede kaffeløsninger til erhverv og som netop har fået et nyt inbound-website bygget på Dynamicweb Swift. Med det nye website er kaffespecialisterne i høj grad bragt i spil, så den gode kundeoplevelse forbindes mellem online og fysisk møde med Dankaf. Og med et effektiv marketing-setup, er der et kontinuerligt flow af leads
Dankaf gør en dyd ud af at levere skræddersyede kaffeløsninger til erhvervskunder over hele landet. Kaffeløsningerne består af alt lige fra lækre bønner til kaffemaskiner, tilbehør og andre drikkevarer. Det unikke ved Dankaf, er deres personlige kaffekonsulent, som kender erhvervskundernes kaffeløsning og derfor kan yde personlig rådgivning samt lave serviceeftersyn.
Dankaf er en del af det store danskejede kaffefirma BKI foods A/S, som siden 1960 har ristet alt deres kaffe selv i Danmark, hvilket sikrer kvalitetskaffe hver gang.
“
Citat på vej...
Nikoline Skriver
Web Manager hos BKI foods A/S


