Tilbage til oversigten

Verdensomspændende akademi for konvertingsoptimering (CRO) kommer til Danmark

Som de første og eneste i Danmark har No Zebra lavet en eksklusiv aftale med det verdensomspændende akademi for professionel konverteringsoptimering, "The Optimization Academy" (OA).

OA har kunder i hele Europa, og de fleste oplever konverteringsstigninger på mellem 10 og 35 %.

Vi er derfor stolte over at teame op med OA og kunne tilbyde dig et unikt 3-trinsforløb, der nærmest garanterer øgede konverteringer for din virksomhed og giver dig et unikt, dybdegående CRO-mindset at arbejde ud fra. 

Det hele starter 20. juni: Se en videointroduktion (2,5 minutter) og meget mere herunder

Sådan ser den unikke CRO-pakke ud: 

  • 1 heldags intensiv CRO-workshop fordelt på 4 sessioner med den internationale CRO-ekspert, Ivan Imhoff, fra Optimization Academy samt tre uddannede CRO-instruktører, der sikrer, at du får det maksimale udbytte
      
  • 1 års abonnement til 50+ timers online CRO-kurser på Optimization Academy. Læs mere her 
     
  • 1/2 dags personlig recap og sparring med en CRO-specialist, som kommer ud til jer, så du og din virksomhed ser fremgang på netop jeres konverteringsrate, får løst jeres CRO-udfordringer og får konkrete next steps at arbejde videre med. 

Hvordan arbejder danske virksomheder med CRO? (No Zebra-undersøgelse 2019)

59,5%

Har ikke en metodik for arbejdet med konverteringsoptimering

73,8%

Synes at for lidt tid er den største udfordring i arbejdet med konverteringsoptimering

54,8%

Tilegner sig viden om CRO via kurser (offline & online)

60%

Påtænker at arbejde med konverteringsoptimering inden for 3 mdr.

En 3-trinsraket, der virker og sikrer fremgang:

Du kender problemet: 

Du lærer noget nyt og brugbart på et seminar, men når du rammer kontoret igen, har du ikke tid til at implementere det. Og dermed har du spildt tiden.

Med 3-trinsraketten PowerSession, Optimization Academy og Recap er der praktisk taget implementeringsgaranti:

  1. PowerSession: Du får en intens, dybdegående workshop med fire CRO-eksperter, der giver dig en stærk start.
     
  2. Optimization Academy: Du supplerer løbende din viden om de emner, der er vigtigst for dig, via online videotutorials på det unikke Optimization Academy med over 50 timers konkret undervisning.
     
  3. Personligt recap: Du får personlig opfølgning og sparring ude i din virksomhed og med udgangspunkt i dine problemer med en CRO-specialist fra No Zebra

Kæmpestort, konkret udbytte:

  1. Få det vigtige CRO-mindset, som de færreste marketeers har og som sikrer langsigtet effekt:

    Hvordan opsætter du effektive landingssider, præsenterer dine produkter effektive, definerer en afgørende must-have-værdi (value proposition), skaber sammenhæng mellem annoncer og landingpage mv. 
     
  2. Lær, hvilke blokader du skal eliminere i købsbeslutningen
     
  3. Lær at undersøge dine besøgendes handlinger, beslutningsproces og tanker
     
  4. Hvordan du anvender A/B-splittesting principper til at øge konverteringsraten, samt hvordan du planlægger en effektiv testplan
     
  5. Håndter de udfordringer, der opstår, når dine besøgende første gang er i kontakt med din landingsside 

Og meget meget mere...

Underviser og CRO-instruktørerne

Ivan Imhoff

Ivan Imhoff

Stifter af verdens førende CRO-akademi, top-rated speaker og CRO-underviser

Kasper Mathias Svendsen

Kasper Mathias Svendsen

Head of Design & CRO-instruktør, No Zebra

Asger Storebjerg

Asger Storebjerg

Digital Marketing Consultant & CRO-instruktør, No Zebra

Kasper Knudsen

Kasper Knudsen

Digital Marketing Specialist & CRO-instruktør, No Zebra

Program for PowerSession

Vi starter Power Session med morgenmad og en varm velkomst fra Jesper Joensen og Ivan Imhoff.

45MN – PRINCIPLES 

CONVERSION ELEMENTS + FUNDAMENTALS

Topics: Conversion equation building blocks, stages of the user journey, content vs containers. What you will learn: Fundamental building blocks of rules and principles Conversion relies on.

35MN – COGNITION

ATTENTION + COGNITIVE PROCESSING

Topics: Visual attention, attention management, attention gas tank.
What you will learn: How to capture visual attention and identify cognitive conflict on websites.

25MN – RULES

CONVERSION + RULES

Topics: Image layers, content rules, positioning, and content scripting.
What you will learn: Rules for content to apply to content blocks and page optimization.

Her får du mulighed for at tanke kaffe op.

30MN – PSYCHOLOGY

HOW CUSTOMERS + CHOOSE

Topics: Complexity of choice, choice blockers, sequential decisions. 
What you will learn: 5 purchase blockers you must eliminate to help visitors make a choice

50MN – METHODOLOGY

RESEARCH + WHAT CUSTOMERS THINK AND DO

Topics: Attitudinal research, behavioral research, tools, and mistakes.
What you will learn: How to research visitors’ actions, decision process and thoughts.

25MN – PROCESS

PERSONAS + QUESTION MATRIX

Topics: Survey questions, visitor query placement, research-based personas.
What you will learn: What to ask your visitors to get the best insight to increase conversion rates.

 
25MN – TECHNICAL

SPLIT TESTING + MECHANICS AND IMPLEMENTATION

Topics: Testing tag, front-end code change, WYSIWYG, tag implementation. 
What you will learn: How AB testing tech works to change magically the experience on your site.

50MN – METHODOLOGY

HYPOTHESIS + PLANNING YOUR EXPERIMENTS

Topics: Test hypothesis, test plans, strategy, and goals.
What you will learn: How to plan and organize an effective test plan based on priorities.

30MN – PROCESS

WHAT TO TEST - PART 1 + PAGE PROBLEMS TO SOLVE

Topics: Product and category page testing
What you will learn: In this first part we look at key problems on retails category pages and the use of the principles in experiment design

50MN – TECHNIQUE

WHAT TO TEST - PART 2 + PAGE PROBLEMS TO SOLVE

Topics: Product and category page testing
What you will learn: In this second part we continue identifying key problems on retails category pages and product pages and the use of principles in experiment design to solve conversion bottle necks

 

45MN – INTERACTIVE

LIVE SITE REVIEW + PROCESS / PROBLEM ANALYSIS

Live Interactive session: Audience problems, teams, testing, tools
What you will learn: We go through client sites to pinpoint typical conversion challenges as well the strategies and team structures most businesses struggle with.

Hvem kan deltage?

  • PowerSession er for eCommerce Managers, Marketing Managers og digitale specialister hos danske B2B- og B2C-virksomheder. Du sidder til dagligt med ansvaret for fx jeres e-handel, UX/design, konverteringsoptimering m.v. og vil gerne rykke CRO-arbejdet til næste niveau. 
  • OBS: Der er ikke adgang for SaaS-virksomheder, andre bureauer eller selvstændige digitale konsulenter. Billetter vil blive annulleret.

Praktiske informationer:

  • PowerSession afholdes d. 20. juni 2019 i Aarhus.
     
  • Pris: 12.475 kr for 1 pers. inkl. 1 dags PowerSession (CRO-workshop), 12 måneders adgang til Optimization Academy og 1/2 Power-recap sammen med en CRO-specialist hos jer
     
  • Adresse: Marselisborg Havnevej 46B, 8000 Aarhus 
     
  • Spørgsmål kan rettes til [email protected]