7 facts om Ivan Imhoff og hvorfor hans undervisning rates tårnhøjt

  1. Ivan Imhoff er tidligere rådgiver for bl.a. AVIS, Hilton, Nestlé Purina, The Times, Toyota, McAfee og mange flere.
     
  2. Han har trænet over 500 ledere, ecommerce- og marketingprofessionelle i online performance, konverteringsoptimering, forbrugerpsykologi og effektive value propositions.
     
  3. Han er medstifter af det legendariske performance marketingbureau House of Kaizen med kontorer i London og New York. Efter 8 år solgte han sin andel af firmaet.
     
  4. Han står bag verdens første og eneste akademi for konverteringsoptimering med over 200 videolektioner af utrolig høj kvalitet og relevans.
     
  5. Han er en internationalt efterspurgt ekspert og speaker, som får top-ratings alle steder, han speaker og underviser. Vi kan som de eneste - helt eksklusivt - lokke ham til Danmark 2-3 gange om året.
     
  6. Han er netop blevet headhuntet af milliardvirksomheden Kaspersky til en stilling som Senior Vice President.
     
  7. Og så er han den dygtigste og mest energiske underviser, vi selv har oplevet! Du vil ikke fortryde, at du har brugt en dag sammen med ham!

Se det fulde program for kick-off-dagen med Ivan Imhoff

Ivan Imhoff konverteringsoptimiering No Zebra

9,3 ud af 10:
Sådan ratede det seneste hold Ivans undervisning
OG brugbarheden af kursusdagen

"Ivan er fuldstændig ekstraordinær og formår virkelig at fange din opmærksomhed og holde den hele dagen igennem."

- Valentin Jørgensen, UX designer, iPaper

"Ivan brænder virkelig igennem. Det er tydeligt, at det er en mand med en klar mission og stor erfaring fra rigtig mange virksomheder. Vi får uden tvivl stort udbytte af det her"

- Mikkel Eskesen, Head of Digital & Content, KVIK

 

"Det var rent guld i forhold til, hvordan man kan arbejde med eksperimenter og små iterationer og derigennem optimere ikke blot sin konverteringsrate men hele sin forretning"

- Magnus Szatkowski, Product Manager, Ebay



Acceptér venligst marketing cookies for at se denne video

Sådan adskiller Optimization Academy og Ivan Imhoff sig fra almindelige kurser:

  1. Du lærer at arbejde metodisk og langsigtet: Hvilke principper skal man følge, når man vil forbedre sit site? Hvad er de vigtigste byggesten i en god digital brugeroplevelse og dermed flere konverteringer? 
     
  2. Du kommer ind i hovedet på dine besøgende: Hvad tænker de, hvad er vigtigst for dem, hvad er deres købskriterier - og hvordan undersøger du det, så du kan fikse problemerne på dit site?
     
  3. Du lærer at teste dig til succes: Hvordan lægger du en god og konsistent plan for at teste, hvad der virker bedst og får resultater, du kan træffe beslutninger ud fra?
     
  4. Du lærer best practise for alle jeres vigtigste sider: Hvad SKAL virke på jeres forside, kategoriside, produktsider, check-out m.fl.