Vækstforløb for dig, der vil have større effekt og flere konverteringer ud af din marketingindsats

Optimization Academy (OA) er et 3-trins vækstforløb, der øger jeres digitale performance og konverteringer i en grad, der får din chef til at juble. Uanset branche og jeres nuværende digitale stadie.

OA er en oplagt mulighed for dig, der til daglig knokler for at skabe flere leads, salg, signups og andre konverteringer og savner konkrete veje til at øge effekten af dit arbejde.
 

Optimization Academy består af 3 elementer, der tilsammen sikrer dig konkrete resultater:

1) Kick-off-dag med Ivan Imhoff:

  • Konverteringens anatomi: Byggesten, principper og indholdsregler du SKAL kende
     
  • Køberens mindset: Sådan trænger du ind i hovedet på dine kunder og fjerner deres forhindringer
     
  • Skab langsigtet værdi: Sådan finder og løser du knasterne på alle de vigtigste sider på dit site
     
  • Strategisk prissætning: Sådan rykker du kunderne mod de produkter, som DU helst vil sælge

Se program og indhold for dagen her

Se mere om Ivan Imhoff jer

2) Dyk ned i emnerne: Få 1 års fri adgang til +200 videotutorials

  • Over 200 emneinddelte videolektioner af 5-10 minutters varighed, som hører sammen med og udbygger dét, du lærer på kick-off-dagen.
     
  • Få dybere indsigt og videreuddan dig i dét, der er mest relevant for dig
     
  • Se videoerne hvor og hvornår du vil
     
  • Mange flere lektioner på vej - Se oversigten her


OBS: Få 8 gratis videoer direkte i indbakken, så du kan vurdere niveau og brugbarhed. Se den gule boks herunder!

3) Recap og sparring med fokus på jeres forretning

  • 3 timers konsulentsparring hos jer, hvor vi gennemgår de vigtigste learnings fra kick-off-dagen med Ivan og derudfra yder sparring til jeres forretning.
     
  • Du sikrer dermed, at du får kontinuitet og resultater ud af forløbet, hvilket adskiller OA-forløbet fra almindelige éndagskurser.
     
  • "Det var under sparringsessionen, at værdien for vores forretning for alvor skete" - sagde en deltager fra seneste hold.
     
  • OBS: Flere besøg og ekstra sparring kan tilkøbes. Se prispakkerne længere nede på siden.


9,3 ud af 10: Sådan blev niveau og brugbarhed Optimization Academy-forløbet ratet af det seneste hold. 

"Det var rent guld" - Se hvad hhv. en digital specialist, en leder
og en projektleder sagde om deres udbytte:

"Jeg har lyst til at gå hjem og implementere det hele. Han kommer med en masse eksempler, der virkelig giver mening. "

- Katrine Stotz, Content Marketing Specialist, BilligVSS

"Ivan brænder virkelig igennem. Det er tydeligt, at det er en mand med en klar mission og stor erfaring fra rigtig mange virksomheder. Vi får uden tvivl stort udbytte af det her"

- Mikkel Eskesen, Head of Digital & Content, KVIK

 

"Det var rent guld i forhold til, hvordan man kan arbejde med eksperimenter og små iterationer og derigennem optimere ikke blot sin konverteringsrate men hele sin forretning"

- Magnus Szatkowski, Product Manager, Ebay



Sådan vurderer deltagerne OA-forløbet:

Efter Optimization Academy ved du...:

Hvordan du laver killer-content, der konverterer

  1. Du ved, hvordan du skriver produkttekster, som overbeviser kunden
     
  2. Du ved, hvilken rolle dine produktbilleder skal spille Og hvordan de skal passe sammen med teksterne
     
  3. Du ved, hvordan du sikrer tæt sammenhæng mellem dine annoncer og dine landingpages
     
  4. Du ved, hvordan du kommunikerer til forskellige kundetyper, så deres spørgsmål besvares og deres pains imødekommes

Hvordan du sætter dine priser strategisk:

  1. Du ved, hvordan vi som forbrugere afkoder priser og prisforskelle på webshops
     
  2. Du ved, hvilke argumenter der kan rykke en kunde mod et andet og dyrere produkt
     
  3. Du ved, hvordan man absolut IKKE skal lave sin prisstruktur
     
  4. Du ved, hvordan man viser og forklarer den reelle værdi af sit produkt

Afgørende ting om forbrugerpsykologi og UX

  1. Du ved mere om, hvordan kunderne tænker, når de lander på dit site
     
  2. Du ved mere om, hvilke kriterier de lægger vægt på, når de skal vælge
     
  3. Du ved mere om, hvilke pains/problemer dine kunder har. Og hvordan du undersøger det.
     
  4. Du ved mere om, hvilke basale UX-problemer der er på dit site, som kan frustrere de besøgende.

Hvordan du tester dig til succes

  1. Du ved, hvad A/B splittesting er, og hvordan  det fungerer i praksis
     
  2. Du ved, hvilke ting og sider du skal teste
     
  3. Du ved, hvilken strategi og plan du skal lægge for at få brugbare testresultater
     
  4. Du ved mere om, hvilke dele af dit site som potentielt performer dårligst og hvor kunderne falder fra.

Ivan Imhoff konverteringsoptimiering No Zebra

Hvem er Ivan Imhoff? 7 facts om din underviser

  1. Ivan Imhoff er tidligere rådgiver for bl.a. AVIS, Hilton, Nestlé Purina, The Times, Toyota, McAfee og mange flere.
     
  2. Han har trænet over 500 ledere, ecommerce- og marketingprofessionelle i online performance, konverteringsoptimering, forbrugerpsykologi og effektive value propositions.
     
  3. Han er medstifter af det legendariske performance marketingbureau House of Kaizen med kontorer i London og New York. Efter 8 år solgte han sin andel af firmaet.
     
  4. Han står bag verdens første og eneste akademi for konverteringsoptimering med over 200 videolektioner af utrolig høj kvalitet og relevans.
     
  5. Han er en internationalt efterspurgt ekspert og speaker, som får top-ratings alle steder, han speaker og underviser. Vi kan som de eneste - helt eksklusivt - lokke ham til Danmark 2-3 gange om året.
     
  6. Han er netop blevet headhuntet af milliardvirksomheden Kaspersky til en stilling som Senior Vice President.
     
  7. Og så er han den dygtigste og mest energiske underviser, vi selv har oplevet! Du vil ikke fortryde, at du har brugt en dag sammen med ham!

Se det fulde program for kick-off-dagen med Ivan Imhoff

Vælg mellem 4 Optimization Academy prispakker

Kursus + Fri adgang til Optimization Academy + 4 x konsulentsparring

  • Heldagskursus med Ivan Imhoff inkl. forplejning (Værdi 10.500 kr.)
     
  • 1 års fri adgang til Optimization Academy (Værdi 7.000 kr.)
     
  • Eksempel på hvordan DIT website kan optimeres, inkluderes i undervisningen
     
  • 3 timers konsulentsparring hos jer, hvor vi gennemgår de vigtigste learnings fra dagen med Ivan og derudfra yder sparring til jeres forretning. (Værdi 7.500 kr.)
     
  • 3 x EKSTRA sparring af 2 timer hos jer og med fokus på hvilke optimeringer, der giver størst værdi for jeres forretning (Værdi 11.250 kr.)

25.900 kr. ex moms

Kursus + Fri adgang til Optimization Academy + konsulentsparring

  • Heldagskursus med Ivan Imhoff inkl. forplejning (Værdi 10.500 kr.)
     
  • 1 års fri adgang til Optimization Academy (Værdi 7.000 kr.)
     
  • Eksempel på hvordan DIT website kan optimeres, inkluderes i undervisningen
     
  • 3 timers konsulentsparring hos jer, hvor vi gennemgår de vigtigste learnings fra kursusdagen og derudfra yder sparring til jeres forretning. (Værdi 7.500 kr.)

15.900 kr. ex moms

Spar 1.900 kr. pr. deltager på denne pakke, når I er 2 eller flere fra samme virksomhed

Kursus + Fri adgang til Optimization Academy

  • Heldagskursus med Ivan Imhoff inkl. forplejning (Værdi 10.500 kr.)
     
  • 1 års fri adgang til Optimization Academy (Værdi 7.000 kr.)

13.900 kr. ex moms

Kursus


  • Heldagskursus med Ivan Imhoff inkl. forplejning

10.500 kr. ex moms

Underviser og CRO-instruktører

Ivan Imhoff

Ivan Imhoff

Stifter af verdens førende CRO-akademi, top-rated speaker og CRO-underviser

Jesper Neergaard

Jesper Neergaard

Chief Digital Marketing Officer & CRO-instruktør, No Zebra

Asger Storebjerg

Asger Storebjerg

Digital Marketing Consultant & CRO-instruktør, No Zebra

Kasper Knudsen

Kasper Knudsen

Technical Marketing Specialist & CRO-instruktør, No Zebra