Tilbage til oversigten

Få konkrete anbefalinger til, hvordan du bedst planlægger, prioriterer og eksekverer Black Friday, julesalg og januarudsalg

Morgenseminar den 24. september i Aarhus og 26. september i København fra 9-11

 

Det betaler sig at være i god tid: Kom på forkant med juletravlheden på din online shop ved at identificere det største (uudnyttede) potentiale i forhold til salg, mersalg, konverteringsoptimering og kunderejsen.

Julesalget er afgørende for mange e-handlere, og derfor er det særligt vigtigt, at være godt klædt på, når julesalget for alvor sparkes i gang d. 29. november 2019 i forbindelse med Black Friday.

Selvom omsætningen på selve Black Friday faktisk faldt en smule i 2018 vs. 2017 - formentlig fordi mange butikker kørte Black Week eller Black Weekend - er det stadig en af de allerstørste handelsdage hvert år.

Og det betaler sig at være forberedt: Fx øgede virksomheden Korsholm sin Black Weekend-omsætning med 145% og sit julesalg online med 73%. Det kan du se mere om her.
 

Hvad får du med dig hjem?

På cirka 2 x 40 minutter tager No Zebras CDMO Jesper Neergaard og Digital Marketing Consultant Asger Storebjerg dig igennem:

  • De vigtigste to do's, som du allerede nu skal gå i gang med og forberede dig til for at være klar til Black Friday og julehandlen.
  • Alle de "don'ts" som jeres indsats skal undgå.
  • Konkrete kampagneanbefalinger, strategier, beregning og analyse af kundeværdi.
  • Indsigt i mulighederne med konverteringsoptimering og testmuligheder (splittesting onsite og af kampagner)
  • De vigtigste datapunkter fra Google Analytics, som du kan bruge aktivt til at forbedre din konverteringsrate og trafik.
  • En masse overvejelser og anbefalinger til Black Friday, julehandlen og januarudsalget.
  • De 4 vigtigste overvejelser I skal gøre jer omkring hele jeres juleindsats.

Hvem er eventet for?*

Arrangementet er udarbejdet til dig, der arbejder professionelt med webshops, content marketing og kunderejsen, og som søger viden og inspiration til at rykke arbejdet til næste niveau.

Du har en central rolle i en mellemstor eller stor virksomhed, der arbejder aktivt med e-handel på B2B- eller B2C-markedet, og du har derfor noget kendskab til arbejdet med digital marketing og e-handel på forhånd.

*Obs: Arbejder du selv på bureau eller for en softwarevirksomhed, skal du skrive til [email protected] angående muligheden for at deltage. Eventet er ikke målrettet studerende. Vi forbeholder os derfor ret til at afmelde deltagelsen for hhv. personer fra andre bureauer samt studerende, som tilmelder sig via formularen ovenfor.

Praktiske informationer:

  • Aarhus: Tirsdag den 24. september fra kl. 09.00 - 11.00 hos No Zebra, på Åboulevarden 3, 2. sal, 8000 Aarhus C.
  • København: Torsdag den 26. september fra kl. 09.00 - 11.00 i SOHO, Kødbyen
  • Eventet afholdes 
  • Af respekt for oplægsholderne og andre interesserede deltagere opkræver vi dog et no-show fee på 500 kr., hvis du melder afbud senere end den 17. september kl. 12, da vi i så fald har svært ved at nå at give pladsen videre.

Oplægsholdere

Jesper Neergaard

Jesper Neergaard

CDMO, No Zebra

Asger Storebjerg

Asger Storebjerg

Paid Search Lead & Digital Marketing Consultant, No Zebra

Jesper Holm Joensen

Jesper Holm Joensen

CEO & Digital forretningsudvikler, No Zebra