Viktors Farmor er stiftet i 1996 af Kirsten Gynther Holm, som er – godt gættet – farmor til Viktor 😊 Bureauet har vokset sig stort på at lave velforberedte, guidede natur- og kultur med fagligt og lokalt indhold, hvor du fx møder lokalbefolkningen, besøger skoler og private hjem og på den måde får et autentisk indblik i livet dér, hvor du rejser hen.
Man rejser i små grupper, og der er danske rejseledere med stort lokalkendskab med hele tiden. Sidst men ikke mindst er alle priser fuldt gennemskuelige, og fx drikkepenge til guider, chauffører osv. er inkluderet i prisen.
Og netop den personlige og autentiske oplevelse har fra start også været en del af kommunikationen fra Viktors Farmor. Kirsten er fx personlig afsender på mails, og hele Viktors Farmors tone of voice lægger op til en meget personlig dialog og relation, hvilket målgruppen reagerer godt på.
Husk branding - for dem, der endnu ikke kender dig
En af de ting, som vi sammen med Viktors Farmor har arbejdet på, har været at sørge for, at kommunikation både kan være personlig uden at blive indforstået og dermed ekskluderende for alle dem, som endnu ikke kender Viktors Farmor.
Mere konkret handler det om, at du i toppen af tragten/det tidlige stadie af kunderejsen husker de mere overordnede og brandede fortællinger om, hvem virksomheden er, hvad I laver osv. Så får du med fremstrakt hånd introduceret folk til dig, hvorefter du så stille og roligt kan vise dem dine produkter og lede dem igennem tragten.