NO ZEBRA

No Zebra styrker salget for Tækker i Tyskland

Tilbage til caseoversigten

Tækker vil booste salget med komplekst website

Ambitionerne er store hos Tækker Group med en målsætning om at sælge mindst 400 lejligheder i Berlin over de næste to år. Vi har leveret et komplekst nyt website, som bliver Tækkers vigtigste salgsværktøj.

Det nye site har en stor kompleksitet, da det henvender sig til mange målgrupper. Potentielle kunder, som ønsker at leje eller købe en lejlighed i Berlin skal hurtigt kunne finde, hvad de søger.

Samtidig skal websitet tilgodese behovene hos interne og eksterne tyske ejendomsmæglere, der formidler salg og udlejning af lejlighederne.
Kunde
  • Tækker Group
Opgave
  • Responsive website
Kompetencer
  • Live search
  • Bookingmodul
  • Visuel præsentation
  • Brugervenligt design
  • Avanceret filtrering
Område
  • Ejendomsudvikling
Besøg siden

Vores nye website er et flagskib for salget af vores lejligheder i Berlin. Det er enkelt at administrere for vores medarbejdere, og samtidig er det nemt for kunderne at få de rette informationer og komme hurtigt i kontakt med os.

Jørn Tækker Direktør og ejer, Tækker Group

Optimal funktionalitet og brugeroplevelse

Tækker har hidtil haft både et website og en app. Koncernen har nu valgt at gøre sit nye website responsive, så det performer optimalt på alle mobile enheder.

Dermed bliver det nye website den primære platform for branding, salg og administration.

På det nye Taekker.de kan kunder via en avanceret søge- og filtreringsfunktion finde netop de lejligheder, der matcher deres ønsker og behov.

Kunderne kan efterfølgende oprette en liste over de lejligheder, de finder mest interessante.

Med en interaktiv kortfunktion kan de besøgende på sitet desuden søge ud fra kriteriet om en specifik geografisk placering af den lejlighed, de ønsker at købe eller leje.
For de tyske ejendomsmæglere, der formidler Tækkers mange lejligheder, er det nye website også et stærkt redskab.

Websitet spiller sammen med mæglernes eget system, Exposé, og automatiserer hele processen omkring booking af lejligheder, indbetaling af depositum og udformning af kontrakt.

Den administrative del af salgs- og udlejningsprocessen bliver meget lettere for såvel ejendomsmæglerne som for Tækkers egne medarbejdere i Tyskland.

Det nye site giver mulighed for at tildele de mange mæglere unikke brugerprofiler.

Tækker har således adgang til at se aktiviteten på hver enkelt mægler og kan tilbyde individuelle aftaler med den enkelte mægler om eksempelvis særlige rabatordninger.
Jørn Tækker
Vi valgte No Zebra til at udvikle et hurtigt og brugervenligt site, der lever op til vores forventning om at adskille os markant fra vores konkurrenter. Jørn Tækker Direktør og ejer, Tækker Group

Kreativt design og optimal funktionalitet

No Zebra har rådgivet Tækker om design, brugeradfærd og funktionalitet. Det nye website er responsive, så det fungerer optimalt uanset om besøgende tilgår sitet via smartphone, tablet og pc.

Fokus har ligget på at afspejle Tækkers stærke og positive brandidentitet på det nye site.

Tækker er kendt for kvalitet, og det skal sitet matche med et kreativt visuelt udtryk i samspil med overskuelighed og brugervenlighed.



Sitets innovative design skiller sig ud fra Tækkers konkurrenter, der typisk har konservative sites i blå og hvide nuancer.

Tækkers nye design er udtænkt med fokus på transparens og åbenhed, så kunderne kan se præcis, hvad de får.

Målet hos Tækker er at have det førende branchesite i Berlin.

Jesper Holm Joensen
Skal vi hjælpe dig med at booste din digitale forretning?
Jesper Holm Joensen CEO, No Zebra
permission-bar image
Skriv dig op, og følg med...

Modtag nyheder, blogindlæg og invitationer til vores arrangementer direkte i din indbakke. Det handler om intelligent eCommerce og digital marketing. Vi glæder os til at dele det med dig!