Luksus-accesorievirksomheden byRavn har effektivt sparket dørene ind i Norden og skabt en rigtig flot omsætning og tårnhøj ROAS i både Sverige og Norge. På ”hjemmemarkedet” i Danmark er byRavn vækstet med 77 pct. i omsætning fra 2017 til 2018.
Efter stor succes i Danmark har Fredericia-virksomheden byRavn, der laver luksusvarer i læder, sammen med No Zebra lanceret sine produkter i Sverige her i 2018 og i Norge i 2017. Og det er ikke gået stille for sig.
På ganske få måneder har byRavn skabt en millionomsætning i Sverige, vel at bemærke et helt nyt marked for dem. Det samme var tilfældet i Norge, hvor byRavn gik ind i 2017.
I begge lande har byRavn en Return on Adspend (ROAS) på mellem 4 og 5. Så for hver krone, der er puttet i marketing, har virksomheden tjent 4-5 kroner.
Den nordiske succeshistorie toppes af, at byRavn har vækstet sin omsætning i Danmark med 77 procent fra 2017 til 2018. Ekspansionen er således ikke sket på bekostning af hjemmemarkedet.
- ByRavn
- Digital strategi og kampagneplanlægning
- Digital marketing på tværs af Facebook, Instagram og Adwords
- Digital Marketing
- Digital Strategi
- High end-livsstilsprodukter