Tilbage til oversigten

OBS: Eventet er fuldt booket

Det kræver grundlæggende indsigt i data og kunder at drive og udvikle en webshop, der på én og samme tid skaber gode kundeoplevelser og resultater i form at konverteringer og omsætning.  Men der er mange faktorer, som spiller ind i et konverteringsforhold, og her spiller brugerindsigter en helt central rolle. 

Til denne omgang Digitale Rundstykker øser No Zebras Head of Traffic & Conversion, Jesper Neergaard, og Head of UX & Design, Peter Andersen, ud af deres bedste råd, når det gælder kundeforståelse via data og brugerindsigter.

De fortæller bl.a., hvor henne de ofte oplever virksomhedernes "ømme" tæer i forhold til kundeanalyse og -indsigt, og hvordan du kan omsætte din kundeforståelse til konkrete eksekveringspunkter, actions og konverteringsoptimering.  Alt sammen serveret på to timer i hyggelige rammer og naturligvis med kaffe, juice og rundstykker til. 

Indhold for de 2 x 45 minutter:

  • De 7 vigtigste datapunkter fra Google Analytics, som du kan bruge aktivt til at forbedre din konverteringsrate. Herunder konkrete eksempler på omsætning til kampagneanbefalinger, kohorteanalyser og kundeværdi.
     
  • De 7 vigtigste UX-analyser at lave/spørgsmål at stille for at forstå kundernes behov, ønsker og "pains" bedre. Inkl. konkrete eksempler på spørgsmål/foranalyser, vi har lavet for kunder.
     
  • Hvordan kommer man godt i gang med klare webshop KPI’er med SMART frameworket? Herunder hvordan du udvælger de vigtigste KPI'er og målepunkter, hvor starter man, og hvordan udarbejdes en plan på baggrund af actionable insights?
     
  • Hvilke kundeindsigter du nemt kan få adgang til, for at forbedre din kundeforståelse?
     
  • Hvordan bruger man data- og brugerindsigter til at øge konverteringerne/leadgenereringen?

Vi viser naturligvis masser af eksempler på konkrete digitale optimerings- og eksekveringsindsatser igennem oplægget.

Hvem er målgruppen for arrangementet?

Arrangementet er udarbejdet til dig, der arbejder professionelt med webshops og websites og som søger viden og inspiration til at rykke arbejdet til næste niveau.

Du har en central rolle i en mellemstor eller stor virksomhed, der arbejder aktivt med e-handel på B2B- eller B2C-markedet, og du har derfor noget kendskab til arbejdet med digital marketing og e-handel på forhånd.

 

 

Praktiske informationer:

  • Tirsdag den 20. marts 2018 fra kl. 09.00 - 11.00
  • Eventet afholdes hos No Zebra, på Åboulevarden 3, 2. sal, 8000 Aarhus C
  • Du parkerer nemmest på Dokk1 - 3 minutters gang fra No Zebra. 
  • Vi betaler med glæde for din parkering. Send os et billede af din P-billet sammen med dine kontooplysninger, så refunderer vi billetten
  • Deltagelse er gratis. Dog opkræver vi et no-show fee på 250 kr. ved afbud senere end den 18. marts kl. 12.

Hvem deler guldkorn ud?