Tilbage til oversigten

Fire erfarne CRO-eksperter fra ind- og udland introducerer dig og blot 99 andre personer for de mest effektive metoder til at øge dine konverteringer og giver dig indsigt i online adfærdspsykologi og triggers, der kan booste dit salg og konverteringer. Vi kan endda tage udgangspunkt i din egen webshop/website, hvis du vil have maksimalt output.

Eventet er inkl. morgenmad og business lunch - afholdes den 21. marts i København fra 8.00-13.00 

Tilmeld dig eventet her - blot 100 pladser*
 

Hvem kan du opleve?

  1. Ivan Imhoff: Fra London har vi fløjet den internationale konverteringsguru og top-ratede speaker, Ivan Imhoff, ind. Ivan er stifter af verdens første CRO-akademi, The Optimization Academy, og har været rådgiver for bl.a. AVIS, Hilton, Nestlé Purina, The Times, Toyota og mange flere. Det er hans første besøg og optræden i København.
     
  2. Emil Kristensen fra Sleeknote og kendt fra podcast-succesen Marketing Brief, har opbygget Sleeknotes konverteringsmaskine til en af landets mest effektive. Emil arbejder helt igennem datadrevet, og med kunder som Coop, Gyldendal, Matas, Toyota m.fl. har han stor indsigt i leadgenerering og konverteringer for store såvel som små kunder.
     
  3. Rasmus Lynggaard, CTO i No Zebra, har igennem 20 år arbejdet i krydsfeltet mellem UX, digitalt design og teknisk performance med fokus på konverteringer. Han har speaket til en række konferencer, herunder Umbraco Codegarden, FDIHs E-handelskonference og mange andre. 
     
  4. Jesper Neergaard har i sin egenskab af CDMO, Head of Traffic, Conversion & Insights hos No Zebra stået bag efterhånden rigtig mange CRO-projekter, som har løftet virksomhedernes vigtigste konverteringer. Med sin store viden om hele det digitale felt kan Jesper sætte konverteringsoptimering i kontekst og perspektiv som få andre.

Ivan Imhoff

Ivan Imhoff

International top-rated speaker and conversion expert, Optimization Academy

Emil Kristensen

Emil Kristensen

CMO & Co-founder, Sleeknote

Jesper Neergaard

Jesper Neergaard

CDMO, Head of Traffic, Conversion & Insights, No Zebra

Rasmus Lynggaard

Rasmus Lynggaard

Chief Technical Officer (CTO), No Zebra

CRO-konferenceprogram 2019

Vi starter dagen med lækker morgenmad, kaffe og mulighed for networking.

Vi starter det officielle program med, at få din puls op med en varm velkomst fra Jesper Joensen, og Ivan Imhoff som sætter rammen for next level konverteringsoptimering.

Emil Kristensen er CMO i Sleeknote og er notorisk kendt for sin ekstremt effektive marketingmaskine, der kører tårnhøje konverteringsrater. I dette speak vil Emil give dig hemmeligheden bag de effektive konverterings-flows. Han giver dig desuden et indblik i touch points og leadscoring på vejen til, at "fremmede" bliver til loyale Sleeknote-kunder.

Her får du mulighed for at tanke kaffe op.

I dette speak vil Rasmus introducere dig til, hvordan nemme og veldokumenterede design- og UX-hacks booster dine konverteringer på dit website/webshop. Rasmus går i dybden med, hvordan du undgår ’friction’, og fremviser best practice-eksempler på konverterende design, der skaber den bedste brugeroplevelse.

Her får du mulighed for at tanke kaffe op.

Jesper Neergaard er en af de højest rated speakers til Digitale Rundstykker, og hjælper til dagligt med nogle af Danmark’s største brands med deres CRO-arbejde. I dette speak tager Jesper splittesting til næste niveau. Her vil han give dig indsigt i hvordan du kan bearbejde data fra dit website og kvalitativt splitteste det, for så at øge konverteringerne på de vigtigste digitale KPI’er i har. Jesper vil give dig konkrete råd til effektive forbedringer, do’s & dont’s og ’next steps’. Glæd dig til dette speak, da du får en masse konkrete ’lavt hængende frugter’, som du kan tage med hjem og skabe resultater på.

Her får du mulighed for at tanke kaffe op.

Den internationale, anerkendte CRO-ekspert og top-rated speaker, Ivan Imhoff, har vi fløjet direkte ind fra London til at gæste vores halvdagskonference om avanceret konverteringsoptimering. Ivan har trænet over 1000 ledere og marketingprofessionelle fra gigantvirksomheder, som Toyota, Pfizer, AVIS, Wall Street Journal osv. Når Ivan ikke gæster store digitale marketingskonferencer, driver han verdens første akademi for konverteringsoptimering. I dette speak vil Ivan introducere dig til de bedste og mest effektive metoder til konverteringsoptimering, og i dybden med hvordan en indgående indsigt i kunde- og adfærdspsykologi og kognitive triggers kan øge dine salg og konverteringer betydeligt. Du bør ikke gå glip af dette speak, da Ivan er en utroligt dygtig, energisk og underholdende taler, som er en oplevelse du kan se frem til.

Vi slutter dagen af med en lækker Business Lunch. Her er der rig mulighed for at netværke og sparre med de andre deltagere.

Derfor er konverteringsoptimering afgørende

Konverteringsoptimering handler om at teste og skrue på detaljerne, så du konverterer mere af trafikken på din webshop, hvad enten det er leads eller salg.

Der er et næsten umætteligt potentiale for at optimere på sin konverteringsrate, og betragteligt forbedre virksomhedens vigtigtste digitale KPI'er.

Til eventet går vi bl.a. i dybden med følgende emner: 

  • Konverteringsflows og tracking - fra første interaktion til vedvarende kunder
     
  • Konverterende UX design og det perfekte check-out-flow 
     
  • Next level splittesting - fra hypotese til forretning 
     
  • Kunde- og adfærdspsykologi - kognitive principper og metoder 

Til dette event bliver du skarp på:

  • Hvordan du ved hjælp af simple design-hacks kan booste jeres Conversion Rate markant
     
  • Hvordan du sikrer en god brugeroplevelse med en nem og brugervenlig navigation, der fremmer konverteringerne  
     
  • Hvordan du skaber overblik over jeres conversion funnel, og optimerer på de touchpoints, som brugerne er i berøring med digitalt - fra første interaktion til vedvarende kunder
     
  • Hvordan du fokuserer og planlægger dine splittests på baggrund af dataindsigter 

OBS: Vil du maksimere dit udbytte fra dagen? 

Så kan vi med udgangspunkt i din shop/site komme med konkrete forslag til, hvordan du øger konverteringer. Send en mail til [email protected], hvis du vil have konkrete CRO-tips til dit eget site.

*Hvem kan deltage?

  • Arrangementet er for eCommerce Managers, Marketing Managers og digitale specialister hos danske B2B- og B2C-virksomheder. Du sidder til dagligt med ansvaret for fx jeres e-handel, UX/design, konverteringsoptimering m.v. og vil gerne rykke CRO-arbejdet til næste niveau.
     
  • Max. 3 personer fra samme virksomheder kan deltage i eventet.
     
  • *OBS: Der er ikke adgang for SaaS-virksomheder, andre bureauer eller selvstændige digitale konsulenter. Billetter vil blive annuleret.

 

 

Praktiske informationer:

  • Halvdagskonferencen afholdes d. 21. marts 2019 på Langelinie Pavillionen i København.
     
  • Pris: 895,00 kr inkl. fuld forplejning med morgenmad og frokost - Køb billet her
     
  • Adresse: Langelinie 10, 2100 København
     
  • Spørgsmål kan rettes til [email protected]