Tilbage til oversigten

Kom med, når 4 eksperter viser dig de mest effektive metoder til at øge din konverteringsrate og giver dig indsigt i online adfærdspsykologi og triggers, der booster dit salg. 

Eventet er inkl. morgenmad og business lunch - afholdes den 21. marts i København fra 8.00-13.00 

Tilmeld dig eventet her - blot 100 pladser*

Det bliver af mange kaldt den vigtigste digitale disciplin overhovedet: Nemlig konverteringsoptimering.

Evnen til at konvertere trafikken til dit site til leads, salg, mersalg, nyhedsbrevstilmeldinger, "book en demo", eller hvad du ellers har af vigtige konverteringspunkter, er afgørende. Selv små forbedringer kan have stor effekt.

Netop på grund af emnets vigtighed og effekt for alle typer forretninger, dedikerer vi en hel formiddag til emnet, trækker stærke danske og internationale speakere ind og belyser emnet fra alle tænkelige vinkler til dette eksklusive event.

Se hele programmet længere nede på siden.

Hvad bliver dit udbytte fra formiddagen?

  1. Hvordan du får flere konverteringer via fokuseret leadscoring og forskellige kunderejser
     
  2. Hvordan du laver simple designjusteringer, som nedsætter den oplevede friktion for brugeren og booster jeres konverteringsrate
     
  3. Hvordan du fintuner og skaber sammenhæng i dine løfter til brugeren (value proposition) på tværs af annoncer og landing pages, hvilket i virkeligheden er en af de vigtigste og mest oversete CRO-faktorer på dit site
     
  4. Hvordan du fokuserer og planlægger dine splittests, så du omsætter hypoteser til forretning og undgår, at kunderne springer fra?
     
  5. Indsigt i, hvordan førende konverteringsspecialister arbejder med konverteringsoptimering og skaber gode resultater med det for andre virksomheder.


Reservér din plads her

Ivan Imhoff

Ivan Imhoff

Stifter af verdens første CRO-akademi, top-rated speaker og CRO-ekspert

Emil Kristensen

Emil Kristensen

CMO & Co-founder, Sleeknote

Jesper Neergaard

Jesper Neergaard

CDMO, Head of Traffic, Conversion & Insights, No Zebra

Rasmus Lynggaard

Rasmus Lynggaard

Chief Technical Officer (CTO), No Zebra

Oplev 4 førende konverteringseksperter

  1. Ivan Imhoff: Fra London har vi fløjet den internationale konverteringsguru og top-ratede speaker, Ivan Imhoff, ind. Ivan er stifter af verdens første CRO-akademi, The Optimization Academy, og har været rådgiver for bl.a. AVIS, Hilton, Nestlé Purina, The Times, Toyota og mange flere. Det er hans første besøg og optræden i København.
     
  2. Emil Kristensen fra Sleeknote og kendt fra podcast-succesen Marketing Brief, har opbygget Sleeknotes konverteringsmaskine til en af landets mest effektive. Emil arbejder helt igennem datadrevet, og med kunder som Coop, Gyldendal, Matas, Toyota m.fl. har han stor indsigt i leadgenerering og konverteringer for store såvel som små kunder.
     
  3. Rasmus Lynggaard, CTO i No Zebra, har igennem 20 år arbejdet i krydsfeltet mellem UX, digitalt design og teknisk performance med fokus på konverteringer. Han har speaket til en række konferencer, herunder Umbraco Codegarden, FDIHs E-handelskonference og mange andre. 
     
  4. Jesper Neergaard har i sin egenskab af CDMO, Head of Traffic, Conversion & Insights hos No Zebra stået bag efterhånden rigtig mange CRO-projekter, som har løftet virksomhedernes vigtigste konverteringer. Med sin store viden om hele det digitale felt kan Jesper sætte konverteringsoptimering i kontekst og perspektiv som få andre.

CRO-konferenceprogram 2019

Vi starter dagen med lækker morgenmad, kaffe og mulighed for networking.

Vi starter det officielle program med, at få din puls op med en varm velkomst fra Jesper Joensen, og Ivan Imhoff som sætter rammen for next level konverteringsoptimering.

Emil Kristensen er CMO i Sleeknote og er notorisk kendt for sin ekstremt effektive marketingmaskine, der kører tårnhøje konverteringsrater. I dette speak vil Emil give dig hemmeligheden bag de effektive konverterings-flows. Han giver dig desuden et indblik i touch points og leadscoring på vejen til, at "fremmede" bliver til loyale Sleeknote-kunder.

Her får du mulighed for at tanke kaffe op.

I dette speak vil Rasmus introducere dig til, hvordan nemme og veldokumenterede design- og UX-hacks booster dine konverteringer på dit website/webshop. Rasmus går i dybden med, hvordan du undgår ’friction’, og fremviser best practice-eksempler på konverterende design, der skaber den bedste brugeroplevelse.

Her får du mulighed for at tanke kaffe op.

Jesper Neergaard er en af de højest rated speakers til Digitale Rundstykker, og hjælper til dagligt med nogle af Danmark’s største brands med deres CRO-arbejde. I dette speak tager Jesper splittesting til næste niveau. Her vil han give dig indsigt i hvordan du kan bearbejde data fra dit website og kvalitativt splitteste det, for så at øge konverteringerne på de vigtigste digitale KPI’er i har. Jesper vil give dig konkrete råd til effektive forbedringer, do’s & dont’s og ’next steps’. Glæd dig til dette speak, da du får en masse konkrete ’lavt hængende frugter’, som du kan tage med hjem og skabe resultater på.

Her får du mulighed for at tanke kaffe op.

Den internationale, anerkendte CRO-ekspert og top-rated speaker, Ivan Imhoff, har vi fløjet direkte ind fra London til at gæste vores halvdagskonference om avanceret konverteringsoptimering. Ivan har trænet over 1000 ledere og marketingprofessionelle fra gigantvirksomheder, som Toyota, Pfizer, AVIS, Wall Street Journal osv. Når Ivan ikke gæster store digitale marketingskonferencer, driver han verdens første akademi for konverteringsoptimering. I dette speak vil Ivan introducere dig til de bedste og mest effektive metoder til konverteringsoptimering, og i dybden med hvordan en indgående indsigt i kunde- og adfærdspsykologi og kognitive triggers kan øge dine salg og konverteringer betydeligt. Du bør ikke gå glip af dette speak, da Ivan er en utroligt dygtig, energisk og underholdende taler, som er en oplevelse du kan se frem til.

Vi slutter dagen af med en lækker Business Lunch. Her er der rig mulighed for at netværke og sparre med de andre deltagere.

*Hvem kan deltage?

  • Arrangementet er for eCommerce Managers, Marketing Managers og digitale specialister hos danske B2B- og B2C-virksomheder. Du sidder til dagligt med ansvaret for fx jeres e-handel, UX/design, konverteringsoptimering m.v. og vil gerne rykke CRO-arbejdet til næste niveau.
     
  • Max. 3 personer fra samme virksomheder kan deltage i eventet.
     
  • *OBS: Der er ikke adgang for SaaS-virksomheder, andre bureauer eller selvstændige digitale konsulenter. Billetter vil blive annuleret.

 

 

Praktiske informationer:

  • Halvdagskonferencen afholdes d. 21. marts 2019 på Langelinie Pavillionen i København.
     
  • Pris: 895,00 kr inkl. fuld forplejning med morgenmad og frokost - Køb billet her
     
  • Adresse: Langelinie 10, 2100 København
     
  • Spørgsmål kan rettes til [email protected]