NO ZEBRA

KPI rapportering med fokus på resultater

Styrk resultaterne med gennemsigtig KPI afrapportering

Når der igangsættes et digitalt projekt, hvad enten det gælder implementering af nyt CMS, online marketing aktiviteter eller redesign, bør endemålet være i fokus igennem hele processen. Projektets succes afhænger derfor af, at der defineres realistiske og målbare KPI'er, som overvåges både før, under og efter implementeringen.

Hvad er en KPI?

KPI står for Key Performance Indicators og er performancemåling af målsætninger. En KPI skal derfor kunne opsættes på en målbar skala. Eksempler på KPI mål inden for digitale projekter kan eksempelvis være:
  • Loadtider
  • Konverteringsrate
  • Trafik
  • Omsætning
  • Leads
  • Page rank
  • Mobil performance
Hos No Zebra har vi udviklet et nuanceret KPI dashboard, som fokuserer på måling af projektets succeskriterier, således at vi sikrer, at vores kunder opnår en positiv ROI. Det betyder også, at vi kan bruge rapporteringen som et pejlemærke for, hvilke aktiviteter der skal igangsættes, udvikles eller nedjusteres alt efter performance. Derfor kan vi arbejde agilt og agere forandringsparat uanset, hvilken retning projektet tager. 

En datadreven tilgang

Derfor igangsætter vi alle samarbejdsaftaler med at opsætte eller gennemgå kundens statistikværktøjer, så vi har alle relevante data til rådighed for dybdegående analyse af forretningen. Vi er bl.a. eksperter i Google Analytics og Google Tag Manager, som vi benytter til overvågning og analyse af data på alle vores kunder.  
 
Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at opsætte meningsfulde KPI mål og skabe gennemsigtig rapportering med fokus på ROI. 

Vi skaber målbare online marketing resultater for bl.a.

Læs mere om dine muligheder med professionel online marketing

Søgemaskineoptimering

Professionel webanalyse med Google Analytics

Google Analytics

Skab trafik og salg gennem strategisk e-mail marketing

Sociale medier

Google Adwords

Kasper Ebsen, CDO hos No Zebra
Det nytter ikke at drive masser af trafik ind til et website, der ikke konverterer. Derfor bør konverteringsoptimering være grundstenen i enhver online marketing strategi
Kasper Ebsen CDO, No Zebra

Seneste viden og nyheder fra bloggen

Blog: Succes med content marketing

Blog: Succes med content marketing

Kombiner SEO med social, og skab værdifuldt indhold

BLOG: Konverter synlighed til trafik

BLOG: Konverter synlighed til trafik

Guide – brug Google Search Console til at optimere

Blog: 10 e-commerce trends for 2015

Blog: 10 e-commerce trends for 2015

10 e-commerce trends for 2015, som du bør kende

Blog: 20 email-marketing tips

Blog: 20 email-marketing tips

Få succes og skab resultater med dit nyhedsbrev

Kvik

Kvik

Nyt digitalt univers skaber optimal brugeroplevelse

Fri BikeShop

Fri BikeShop

Ny Omni channel løsning skaber markante resultater

eBay

eBay

eBay øger salget med ny responsive løsning

SCANPAN

SCANPAN

International e-handel med fokus på branding og commer...

permission-bar image
Skriv dig op, og følg med...

Modtag nyheder, blogindlæg og invitationer til vores arrangementer direkte i din indbakke. Det handler om intelligent eCommerce og digital marketing. Vi glæder os til at dele det med dig!