NO ZEBRA

Lær dine kunder at kende i Google Analytics og optimer din forretning på baggrund af data

Resultaterne skal kunne måles

Hos No Zebra bruger vi en 360 graders tilgang til online marketing som fokuserer på at skabe maksimal ROI på din investering. Derfor begynder vi ethvert samarbejde med at kortlægge de vigtigste KPI'er og opsætte den nødvendige tracking, så vi kan levere webanalyser og afrapportere på opstillede KPI'er og synlige resultater.

Du tracker sikkert allerede dine brugere, men tracker du det korrekt og får du det maksimale ud af din trafik? Kontakt os her for rådgivning om Google Analytics. Vi kan hjælpe med alt fra opsætning af systemet, tracking af e-handel og målstyring til uddannelse, analyser og konkrete optimeringstiltag.

 

Google Analytics giver indsigt i...
  • Hvor kommer de besøgene fra?
  • Hvem er de?
  • Hvad ser de på dit website?
  • Hvor lang tid bruger de på sitet?
  • Hvad gør de (f.eks. køb, tilmeld, udfyld formular, se video, download, kontakt m.m.)?
  • Hvilke enheder bruger de? (Mobil, tablet, dekstop)
  • Hvor forlader de jer igen?
  • Hastigheden på dit website
  • Og meget mere.

Google Analytics og webanalyse er central del i vores optimeringsarbejde

45%

45% bedre performance

90%

90% øget konverteringsrate

Sådan gjorde vi det
Scanpan google analytics

Omsæt data til værdiskabende handling med Google Analytics

Mulighederne for at indsamle statistik om brugeradfærd på de digitale platforme er mange. Ét af de mest brugte analyseværktøjer er Google Analytics, der er både gratis og nemt at gå til. Derfor har No Zebra specialiseret sig i lige netop Analytics, når vi skal overvåge og rapportere resultater for vores kunder.

Google Analytics er et statistisk analyseværktøj, som opsamler data til tracking af brugernes adfærd på websites og i apps. Det betyder, at du kan følge kundernes vej ind til og rundt på sitet. Og se, hvor de forlader det igen.   

Brugerdata giver derfor unik viden om din forretning, og hvor der skal sættes ind for at skabe maksimal værdi på bundlinjen.

Den datadrevne tilgang til online marketing

En digital platform kræver løbende vedligeholdelse og tilpasning. Din forretning udvikler sig og det samme gør dine kunder og dine konkurrenter. Derfor bør dit website heller ikke stå stille. Men der er flere måder at optimere platformen på: Du kan gætte dig frem - eller du kan tracke dine kunders adfærd og finde de problemer, du bør rette til.
Google Analytics giver dig adgang til al den viden, du har brug for, når platformen skal justeres og optimeres til at booste forretningen. Men det kan være en udfordring at finde frem til de rigtige data, der er relevante for jer, fordi Analytics tilbyder et væld af statistikker og rapporter. 

Med afsæt i hundredevis af kunder
har vi den fornødne erfaring til at give jer det bedste overblik over jeres brugedata, som I kan omsætte til værdiskabende optimeringstiltag.   

Derfor bør du tracke dine webdata:

  • Få viden om den reelle brugeradfærd på websitet
  • Track køb og omsætning med e-handelssporing
  • Spor effekten af din online annoncering
  • Få tilpassede rapporter, der giver overblik over forretningen
  • Opsæt mål for KPI'er og beregn ROI'en af dine marketingtiltag
  • Få automatiske underretninger, når der sker afgørende ændringer med dine data

Læs mere om dine muligheder med professionel online marketing

Søgemaskineoptimering

Google Adwords

Skab omtale og engagement med sociale medier

Sociale medier

Få hjælp til e-mail marketing med stort forretningspotentiale

E-mail marketing

Vi skaber målbare online marketing resultater for bl.a.

Kasper Ebsen, CDO hos No Zebra
Vi har en datadreven tilgang, som giver os indsigt i det, der skaber resultater. Vi har samtidig udviklet vores eget KPI dashboard til vores kunder, så de kan få den ultimative indsigt i deres forretning.
Kasper Ebsen CDO, No Zebra

Seneste viden og nyheder fra bloggen

BLOG: Konverter synlighed til trafik

BLOG: Konverter synlighed til trafik

Guide – brug Google Search Console til at optimere

Blog: Succes med content marketing

Blog: Succes med content marketing

Kombiner SEO med social, og skab værdifuldt indhold

Blog: 10 e-commerce trends for 2015

Blog: 10 e-commerce trends for 2015

10 e-commerce trends for 2015, som du bør kende

Blog: 20 email-marketing tips

Blog: 20 email-marketing tips

Få succes og skab resultater med dit nyhedsbrev

Kvik

Kvik

Nyt digitalt univers skaber optimal brugeroplevelse

Fri BikeShop

Fri BikeShop

Ny Omni channel løsning skaber markante resultater

eBay

eBay

eBay øger salget med ny responsive løsning

SCANPAN

SCANPAN

International e-handel med fokus på branding og commer...

permission-bar image
Skriv dig op, og følg med...

Modtag nyheder, blogindlæg og invitationer til vores arrangementer direkte i din indbakke. Det handler om intelligent eCommerce og digital marketing. Vi glæder os til at dele det med dig!