Få hjælp til e-mail marketing, marketing automation og leadgenerering

Email marketing og nyhedsbreve er stadig en af de mest effektive salgs- og marketingkanaler. Og måske den kanal, som flest pt. fokuserer på, fordi dine e-mailmodtagere kan nås uden hele tiden at smide flere penge efter Facebook og Google.

Hos No Zebra er vi eksperter e-mail marketing, marketing automation og ikke mindst leadgenerering, som skaffer dig e-mail permissions og ultimativt skaber resultater på bundlinjen. Og vi har mange cases, der bakker os op.
 

Vi er specialister i

Active Campaign Bureau til HubSpot-implementering Drip
Apsis Campaign Monitor Bureau til Mailchimp

Sådan kan vi hjælpe dig med email marketing, automations og data management

  • Workshops og sparring – få en klar strategi, målsætning og plan for, hvordan e-mail indgår i dit marketingmix og kunderejse, så du får de bedste resultater
     
  • Valg af e-mail marketing- og automationplatform. Der findes over 300 forskellige systemer at vælge mellem. Det er jungle. Vi er partnere med og har testet de bedste e-mail marketing og automation systemer, men er samtidig partneruafhængige.
     
  • Data Management Platforms (DMP) og Customer Data Platforms (CDP): Hvis du vil op på den store klinge og samle og eje al din kundedata ét sted, skal du overveje en DMP/CDP. Vi har implementeret Segment for flere kunder, men også Apsis og Raptor er på vej med CDP-løsninger.
     
  • Triggerflows og automatisering – Med triggerflows og drip marketing tankegangen kan du målrette din målgruppe med det indhold, som er relevant for dem i det rette øjeblik
     
  • Integrationer og systemer – Permisions opsamles på tværs af kanaler og data anvendes i flere sammenhænge. Vi kan sætte det hele op for jer, så det performer fra start.
     
  • Tracking, analyse og attribution – Tracking er både komplekst og altafgørende for dine resultater, så du kan tilskrive den rette værdi og konverteringer til din e-mailmarketing.
     
  • Copywriting – Vi kan både rådgive om og skrive lækkert, konverterende content til dine nyhedsbreve og automatiske e-mails.


Se mere om e-mail marketing:

Stor erfaring med alle typer e-mail marketing og automations

Kampagne e- mails
Kampagne e-mails bruges ofte til at sprede et enkelt og specifikt budskab. De kan/bør også bruges til at skaffe yderligere info om dine brugere og/eller trigge et nyt e-mailflow.

Automatiserede e-mails
Når du arbejder med automatiserede e-mails, målretter du din kommunikation til din målgruppes specifikke behov i deres kunderejse. Uden ekstraarbejde!

Leadgenerering
Vi har stor erfaringer med leadgenerering via bla. Facebook lead ads, konkurrencer og onsite leadgenerering som fx Sleeknote popups. Samtidig sikrer vi en lavere pris per lead og ofte også med et lavere adspend.

Leadscoring & triggers
Leadscoring og automatiske emails er alfa og omega for særligt B2B-virksomheder. Men det er også en stor og potentiel kompleks proces. Inden implementering af en lead scoring strategi, anbefaler vi, at I tager stilling til, hvordan leads behandles internt.

Lead scoring kan også bruges i BtC sammenhænge. Her fungerer det som en del af den automatiserede marketingstrategi. 

De vigtigste e-mail automations for webshops
E-mails med dynamisk indhold og trigger baserede flows som fx abandoned basket mails, fødselsdagsmails osv. er en effektiv måde at invitere dine besøgende tilbage til din webshop. Det hjælper vi mange virksomheder med og kan rådgive dig om.

Udvalgte cases med E-mail marketing og automation

Plantorama

Plantorama

155.000 nye e-mail permissions på 2 år

Korsholm

Korsholm

4-dobling af antal permissions og øget online omsætnin...

Skjold Burne

Skjold Burne

7000 nye email permissions på 6 uger

Viktors Farmor

Viktors Farmor

Top-funnel marketing øger emaillisten

Mikkel Drewsen, CDMO No Zebra
E-mail marketing er én af de discipliner, hvor vi oplever størst salgseffekt - og dermed også størst potentiale. Tøv ikke med at kontakte mig, hvis du vil høre nærmere om, hvordan vi skaffer leads og konverteringer via e-mail marketing, automation og annoncering.
Mikkel Drewsen Chief Digital Marketing Officer