NO ZEBRA

Strategisk e-mail marketing, der sælger

Connect med kunderne og sælg gennem dit nyhedsbrev

Et nyhedsbrev er en af de mest effektive kommunikationskanaler, en virksomhed har til rådighed. Hvor en hustandsomdelt brochure kun giver 7 kroner igen for hver investeret krone, har mailen en gns. ROI på hele 44 kr.

I en undersøgelse fra MarketingSherpa svarer 57 %, at nyhedsbreve er den mest effektive måde at skabe leads som salg, signups eller kontakt. Det gør e-mail marketing til én disciplin, der bør prioriteres i marketingbudgettet.

Hos No Zebra er vi eksperter i digital produktion, som skaber resultater på bundlinjen. Og vi har mange cases, der kan bakke os op. Se et udvalg af resultaterne her.
 

E-mail partners

Med 16 års erfaring kender vi de fleste udfordringer inden for e-mail marketing. Vi kan derfor hjælpe med alt fra gennemsyn af dine eksisterende nyhedsbreve, til igangsættelse af e-mail marketing, valg af system, templates og nyhedsbrevsstrategi.

Vi er partner på ét af de bedste nyhedsbrevssystemer på markedet og har derfor indflydelse på udvikling samt indgående support.   
Vores tilgang til e-mail marketing er datadreven. Det betyder, at vi påbegynder ethvert samarbejde med at afklare formål og KPI'er for den enkelte virksomhed, således at det er omdrejningspunktet for alle nyhedsbreve. Det betyder også, at vi kan følge op på de målbare resultater med et statistikværktøj som Google Analytics og skabe gennemsigtig afrapportering.  
 

Udnyt dit digitale forretningspotentiale

Men lad ikke e-mail marketing stå alene. Vi ved, hvor vigtigt det er at tænke 360 grader rundt om din online marketing for at udnytte det digtiale forretningspotentiale.

Derfor kan vi tilbyde rådgivning inden for discipliner som søgemaskineoptimering, AdWords, sociale medier og webanalyse - alt sammen med fokus på bundlinjen. 

Kontakt os for at høre, hvordan du får øget din forretning med strategisk e-mail marketing. 

Vi skaber målbare online marketing resultater for bl.a.

Sådan skriver du nyhedsbreve, der sælger

Du kender det sikkert godt: Du går i gang med at skrive et nyhedsbrev. Du lægger alle kræfter i, omskriver og retter til, indtil det er helt perfekt. Du trykker på send, læner dig tilbage og venter...

Og så sker der ingenting!

Åbningsraten er halvsløj, dine links får ganske få klik, men værre endnu; nyhedsbrevet sælger ingenting.


Spørg dig selv om følgende:
 

  • Gik du igang med at sælge med det samme? Et nyhedsbrev bør bestå af 80 % indhold og kun 20 % salg
  • Lavede du gode Call-to-Actions? Mailen bør have tydelige Call-to-Actions, som opfordrer til handling og adskiller sig visuelt fra resten af nyhedsbrevet
  • Tjekkede du din statistik: Brug nyhedsbrevsstatistikken til at optimere f.eks. emnelinje, CTA, overskrifter - og send ud igen. 
  • Fulgte du op? Et nyhedsbrev bør ikke stå alene. Send gerne flere nyhedsbreve med samme emne, men med forskellige vinkler på budskabet. Send f.eks. igen til dem, der ikke reagerede på mailen i første omgang.
Kasper Ebsen, CDO hos No Zebra
E-mail marketing er én af de discipliner, hvor vi oplever størst salgseffekt - og dermed også størst potentiale
Kasper Ebsen CDO, No Zebra

Læs mere om dine muligheder med professionel online marketing

Søgemaskinetoptering - SEO

Søgemaskineoptimering

Google Adwords

Skab trafik og salg gennem strategisk e-mail marketing

Sociale medier

Professionel webanalyse med Google Analytics

Webabanlyse

Professionel webanalyse med Google Analytics

Email/dialog marketing

KPI rapportering

KPI rapportering

Konverteringsoptimering

Konverteringsoptimering

Forretningsudvikling

Forretningsudvikling

Seneste viden og nyheder fra bloggen

BLOG: Konverter synlighed til trafik

BLOG: Konverter synlighed til trafik

Guide – brug Google Search Console til at optimere

Blog: Succes med content marketing

Blog: Succes med content marketing

Kombiner SEO med social, og skab værdifuldt indhold

Blog: 10 e-commerce trends for 2015

Blog: 10 e-commerce trends for 2015

10 e-commerce trends for 2015, som du bør kende

Blog: 20 email-marketing tips

Blog: 20 email-marketing tips

Få succes og skab resultater med dit nyhedsbrev

Kvik

Kvik

Nyt digitalt univers skaber optimal brugeroplevelse

Fri BikeShop

Fri BikeShop

Ny Omni channel løsning skaber markante resultater

eBay

eBay

eBay øger salget med ny responsive løsning

SCANPAN

SCANPAN

International e-handel med fokus på branding og commer...

permission-bar image
Skriv dig op, og følg med...

Modtag nyheder, blogindlæg og invitationer til vores arrangementer direkte i din indbakke. Det handler om intelligent eCommerce og digital marketing. Vi glæder os til at dele det med dig!