Tilbage til oversigten

Et nyt år står for døren og igen sidder du med gode intentioner om at planlægge jeres lead- og konverteringsskabende content i god tid.
Men så rammer hverdagen...

Gratis event fra 9-11 den 21. januar i Aarhus og 23. januar i København


Kom stærkt fra land med din content marketing-indsats, så du fra start af 2020 får et beroligende overblik, arbejder langsigtet og laver prioriteringer, som din ledelse kan forstå. 

Mængden af content stiger eksponentielt, og mange føler et pres for selv at skabe mere og bedre indhold hele tiden. Det kan man let miste pusten og overblikket over, hvis man ikke har en plan.

Til dette event sætter vi derfor fokus på hele content marketing-processen lige fra idegenerering og godt content til distribution og leadgenerering.
 

Disse ting får du bl.a. med fra eventet: 

  • Hvordan du skaber nyt, brugernært og leadgenererende content - og hvilke tools der kan hjælpe dig
     
  • Hvordan du fokuserer og planlægger dit content-mix og skaffer nye leads undervejs
     
  • Hvordan du distribuerer dit content, så du rammer folk på alle trin i kunderejsen
     
  • Du ser eksempler på, hvorfor "always on"-content skaber super gode resultater trods stigende annonceringsomkostninger
     
  • Du får seneste nyt direkte fra Facebook, hvor No Zebras konsulenter hvert år er inviteret  over til partnermøde og får de seneste nye tiltag og tips direkte fra Facebook.


Der kommer masser tips, tools og B2B-/B2C-eksempler i oplægget, så du burde gå hjem med blokken fuld af inspiration smiley

Praktiske informationer:

  • Aarhus: Tirsdag den 21. januar fra kl. 09-11 hos No Zebra, Åboulevarden 3, 2. sal, 8000 Aarhus C.
     
  • København: Torsdag den 23. januar fra kl. 09-11 i SOHO, Kødbyen, Flæsketorvet 68, 1711 København - i lokalet "Rooftop"
     
  • OBS: Af respekt for oplægsholderne og andre interesserede deltagere opkræver vi et no-show fee på 500 kr., hvis du melder afbud senere end 14. januar kl. 12, da vi i så fald har svært ved at nå at give pladsen videre.

Vilkår for deltagelse:

  • Du er eCommerce eller Marketing Manager og/eller sidder til daglig med det ansvaret for content/e-mail marketing og leadgenererende aktiviteter for en mellemstor eller stor B2B- eller B2C-virksomhed.
     
  • Du har et godt forudgående kendskab til det digitale område. 
     
  • Du/I deltager max 3 personer fra samme organisation
     
  • Studerende, jobsøgende, bureaufolk, SaaS-virksomheder og selvstændige konsulenter kan anmode om en plads ved at skrive til [email protected]


Oplægsholdere

Mikkel Drewsen

Mikkel Drewsen

Chief Digital Marketing Officer, No Zebra

Andreas G. Jensby

Andreas G. Jensby

Head of Marketing, No Zebra

Jesper Holm Joensen

Jesper Holm Joensen

CEO & Digital forretningsudvikler, No Zebra