Senior Customer Care Consultant (Barselsvikariat)

NB: Stillingen er et barselsvikariat på 12 mdr. til vores kontor i Aarhus.

Er du god til kundedialog, support og opgavekoordinering, og brænder du for at gøre en forskel for kunderne? Har du en god baggrundsviden indenfor hjemmesider, webudvikling og digitale produkter? Så er det lige netop dig, vi søger, til et barselsvikariat i Customer Care!

Vi leder efter vores nye Senior Customer Care Consultant til et barselsvikariat på ca. 12 måneder, hvor der er stor mulighed for fastansættelse ved det rette match. Du kommer til at agere koordinerende bindeled mellem vores kunder og udviklere, marketingansvarlige, hostingpartnere mm., og din primære opgave bliver at hjælpe, rådgive og vækste vores kunders forretning og sørge for, at de får den bedst mulige oplevelse ved at bruge os som deres fullservice bureau.

Hvad kan vi tilbyde dig?

Som vores nye Senior Customer Care Consultant får du en spændende og varierende hverdag hos et ambitiøst og hyggeligt performance bureau med mere end 25 år i branchen. Du får en stor berøringsflade i virksomheden og vil blive bakket op af dygtige og sympatiske kollegaer, som supplerer hinanden hvor vi kan. Vi er et socialt bureau og der vil være stor mulighed for deltage i sociale arrangementer såsom brætspilsaftener, DHL, fredagsbarer mm. Fleksible arbejdsforhold tager vi forgivet og du har naturligvis rig mulighed for at indrette din arbejdsdag via hjemmearbejde og flexordning.

Dine arbejdsopgaver 💻

Du vil forventeligt komme til at have mange bolde i luften på én dag, og dine opgaver vil spænde bredt fra eksempelvis rådgivning omkring cookiebekendtgørelsen til assistance med opsætning af DNS records. Du kommer til jonglerer opgaver på tværs af teams, som du står for at drive og lede i mål ved hjælp af dine dygtige kollegaer. Din rolle kan derfor skiftende være både hands-on hvad angår support (der ikke involverer kode), men også på en mere overordnet plan hvor du koordinerer og sikrer at vi overholder vores processer både internt og eksternt.

Hvem er du? 🙋‍♀️

Vi forstiller os at du er en udpræget god koordinator med en solid teknisk- (og gerne forretnings) forståelse. Din baggrund er ikke så vigtig, men du har nogle års erfaring og gerne fra bureau. 

Du har måske tidligere haft fingrene i udvikling, selvom du ikke koder længere. Selvom du ikke kommer til at skrive kode, ville det være en klar fordel, hvis du kan læse kode og/eller sætte dig ind i tekniske problemstillinger. Du kommer til til at være intern tovholder på vores hostingservice, hvor du vil være ansvarlig for dialogen med vores hostingpartner og har derfor gerne som minimum lidt viden og erfaring med at tilgå servere på et basalt niveau. De primære CMS’er vi arbejder med er Umbraco og Dynamicweb, derfor er det ligeledes et plus, hvis du har erfaring med disse.

Du har formentlig et stærkt koordinationsgen og er god til at håndtere egne opgaver samt involvere andre og følge opgaver til dørs som intern tovholder. Vi arbejder ofte tværfagligt på tværs af teknologi, design og marketing.

Som person er du serviceminded og ved, hvordan man bedst kommunikerer med både kunder og kollegaer. Den idélle kandidat er meget proaktiv og opsøger gerne dialog og opgaver, også internt, idet du til hver en tid har kundens forretning for øje. Så hvis du en dag over frokosten hører nogle kollegaer tale om en problemstilling på en kunde, og du kan byde ind – så gør du det. Du er lærenem og ikke bleg for at påtage dig nye ansvarsområder og opgaver.

Du er kvalitetsbevidst og har faglig stolthed, og det skinner igennem i dit arbejde. Derfor kan du slet ikke lade være med at påtage dig ansvaret for, at vores leverancer er af sublim kvalitet 🎯

Send os din ansøgning idag! Samtaler afholdes løbende.

Opstart er idéelt midt august.

Eksempler på arbejdsopgaver:

  • Support og rådgivning til vores kunder via vores opgavesystem Zendesk i tæt samarbejde med resten af Customer Care teamet
  • Koordinering/projektledelse af opgaver på tværs af teams, herunder ressourcebooking og opfølgning
  • Fakturering, SLA opgaver og presale
  • Direkte dialog med vores kunder både skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk
  • Hostingansvarlig i huset – med direkte kontakt til vores hostingpartner (vi hoster ikke selv)

Din idéelle kandidat har kompetencer indenfor: 

  • Kundeservice / Support
  • CMS
  • Generel best practice indenfor web og e-commerce
  • Indsigt i GDPR og cookieloven og deres indflydelse på webløsninger i dag
  • Server, domæner, DNS og andre småtekniske kompetencer

    .... Vigtigst af alt er du serviceminded og god til at kommunikere!

Om din kommende arbejdsplads

No Zebra er et digitalt performance-bureau, der skaber mærkbar og målbar vækst for vores kunder gennem online commerce-løsninger.

Vi forvandler klik til køb, data til performance og webbesøg til brugeroplevelser. Vi arbejder med alle typer af forretninger, hvor der foregår en transaktion mellem en køber og sælger.

Det er resultaterne, kunderne skal leve af. Det ved vi, men tag ikke fejl: Vi har også en klar holdning til, hvad det kræver at nå frem til målet. Derfor insisterer vi ærekært på at levere en elegant, velskrevet kode, der performer på alle platforme. En brugerflade, som gør kunderne glade og giver lyst til at komme tilbage. Og en digital markedsføring, der både kan tiltrække din kunde og få hende helt igennem check-out.

Vores kunder befinder sig især inden for detailhandel, bolig, oplevelser og industri. I mange af vores løsninger er webshoppen et centralt element. Men for os er online commerce også systematisk lead-generering til B2B-virksomheden eller langsigtede forbrugerkøb.

Vi er i dag cirka 50 digitale ildsjæle på vores kontorer i Aarhus og København, og er i fortsat vækst.
 
Du er garanteret faglig sparring med nogle af de dygtigste kolleger i branchen, spændende kunder med digital puls og ikke mindst alsidige opgaver, der matcher dine kompetencer og interesser.

Når du starter hos No Zebra, får du:

  • En detaljeret onboardingplan, der beskriver dit opstartsforløb og tildeler dig en wingman/mentor
  • Ny bærbar og mobiltelefon
  • To gode flasker vin til at fejre ansættelsen med din partner eller venner den førstkommende fredag
  • Mulighed for hjemmearbejdsplads

Som ansat hos No Zebra får du desuden:

  • En lækker frokostbuffet. Vi lægger stor vægt på det sociale sammenhold, som bl.a. frokostpausen er med til at styrke. Derfor er frokostordningen obligatorisk for alle og betales via lønnen.
  • Fri drikkelse (sodavand, energidrink, kaffe, te samt fri øl og vin (sidstnævnte til fredag eftermiddage) samt fri frugt og snacks igennem dagen
  • Fri og gratis morgenmad, som vores fantastiske piccoline gør klar hver morgen
  • Gratis behandling af vores egen fysioterapeut
  • Bordtennis, bordfodbold og solskinshygge på vores store tagterrasse (og i vores orangeri, hvis det regner)