Piccoline/Piccolo

Piccoline/Piccolo

Vi søger endnu en ekspert til vores No Zebra team - denne gang i service, hygge, ordentlighed, ansvar og meget mere - nemlig en piccoline/piccolo!

Som piccoline/piccolo hos No Zebra bliver du et centralt og vigtigt omdrejningspunkt i virksomheden, og du er personen, som gør arbejdspladsen til et fantastisk sted at være. Både for kunder, gæster og medarbejdere.

Vores nuværende piccoline skal ud og rejse, så derfor søger vi vores næste ”office manager” til at hjælpe os med til at få det hele til at fungere i en travl hverdag. Opstart i december 2021.

Hvis du nikker genkendende til disse tre ting, er det måske dig, vi søger

  1. Du er velorganiseret, på forkant med husets aktiviteter og tager selvstændigt ansvar for, at tingene spiller. Du har overblik over interne og eksterne møder og sørger for, at tingene kører glat i forhold til opdækning, servering og indkøb.

  2. Du er serviceminded, smilende og vild med at gøre hverdagen nemmere for travle konsulenter. Du rydder ikke op efter os, men giver os en kærlig reminder, når vi roder. 

  3. Du har øje for detaljen og leverer det ekstra, som gør arbejdspladsen til et super godt sted at være. Både for vores kunder og gæster men også for alle medarbejdere

Du kan skal forvente omkring 30 til 35 timer ugen.

Som piccoline/piccolo hos No Zebra får du en fantastisk arbejdsplads midt i Aarhus C blandt søde, sjove (og lidt travle) konsulenter, som vægter et uformelt arbejdsmiljø højt. At vores arbejdsplads på trods af travlhed fremstår ordentlig og indbydende for alle, kommer du til at spille en stor rolle i.

Stillingen er timelønnet og med cirka 35 timer om ugen, hvori du også får: 

  • Morgenmad, frokostbuffet samt fri frugt og snacks dagen igennem
  • Fri danskvand, sodavand, energidrik samt kaffe og te
  • Flextid 
  • Gratis behandling af vores fysioterapeut 
  • Mulighed for at være en del af vores månedlige fredagsbarer, julehygge med vores familier, julefrokosten, sommerfesten og mange andre sociale arrangementer.

Samtaler afholdes løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig!  

 

Daglige opgaver:

  • Du udsender morgenbrief hver morgen, så alle ved, hvad dagen indeholder af møder, gæster, fraværende osv.
  • Du dækker op og rydder af ved møder
  • Du stiller frokost og morgenmad frem og rydder af bagefter
  • Opfyldning af toiletpapir, servietter samt sæbe på toiletter
  • Du tager telefonen i frokostpausen (du får selvfølgelig også selv noget at spise :-))
  • Du laver kaffe og gør kaffemaskinen ren
  • Fylder sodavand op samt tømmer postkasse- og opvaskemaskine
  • Du sørger for, at der ser pænt og ordentligt ud

Udover de daglige gøremål har piccolinen også ansvar for følgende:

  • Skabe overblik over interne og eksterne møder samt arrangementer - og sørge for, at vi er gode værter for vores gæster
  • Indkøb af rundstykker hver fredag til vores faste, fælles fredagssession
  • Indkøb af varer såsom kaffe, mælk, pålæg, rengøringsartikler, kontorartikler osv.
  • Let rengøring
  • Holde styr på antal kuverter til frokost
  • Vande blomster inde/ude
  • Koordinering med rengøringen
  • Koordinering af tider til fysioterapeut
  • Forefaldende arbejde

Om din kommende arbejdsplads

No Zebra er et digitalt performance-bureau, der skaber mærkbar og målbar vækst for vores kunder gennem online commerce-løsninger.

Vi forvandler klik til køb, data til performance og webbesøg til brugeroplevelser. Vi arbejder med alle typer af forretninger, hvor der foregår en transaktion mellem en køber og sælger.

Det er resultaterne, kunderne skal leve af. Det ved vi, men tag ikke fejl: Vi har også en klar holdning til, hvad det kræver at nå frem til målet. Derfor insisterer vi ærekært på at levere en elegant, velskrevet kode, der performer på alle platforme. En brugerflade, som gør kunderne glade og giver lyst til at komme tilbage. Og en digital markedsføring, der både kan tiltrække din kunde og få hende helt igennem check-out.

Vores kunder befinder sig især inden for detailhandel, bolig, oplevelser og industri. I mange af vores løsninger er webshoppen et centralt element. Men for os er online commerce også systematisk lead-generering til B2B-virksomheden eller langsigtede forbrugerkøb.

Vi er i dag cirka 50 digitale ildsjæle på vores kontorer i Aarhus og København, og er i fortsat vækst.
 
Du er garanteret faglig sparring med nogle af de dygtigste kolleger i branchen, spændende kunder med digital puls og ikke mindst alsidige opgaver, der matcher dine kompetencer og interesser.