Customer Care- & QA- konsulent til Aarhus kontoret

Vil du være med til at hæve kvaliteten yderligere på nogle af de mest ambitiøse eCommerce-projekter i Danmark? Er du god til support, opgavekoordinering og QA, og brænder du for at gøre en forskel for kunderne? Så mangler vi lige netop dig i vores team!

I Customer Care har vi travlt og søger derfor en konsulent til at hjælpe vores ambitiøse kunder. Vi har branchens bedste kunder, og vi gør en dyd ud af at rådgive, hjælpe og vækste deres forretning gennem digital performance. Som Customer Care- & QA-konsulent har du, som titlen indikerer, to primære opgaver:

  • At servicere og rådgive vores kunder løbende, og
  • At sikre kvaliteten på vores udviklingsprojekter

Du skal derfor kunne håndtere forskelligartede opgaver i løbet af en dag, samtidig med, at du altid har et stort smil og overskud til, at yde sublim kundeservice overfor kunderne via både mail og telefon. Du indgår i en ny rolle, og får derfor en spændende mulighed for at selv opbygge og definere de processer som skal være i QA.

Dine arbejdsopgaver: 

  • Support og rådgivning til vores kunder via vores opgavesystem Zendesk i tæt samarbejde med resten af Customer Care-teamet
  • Definere, opsætte og vedligeholde automatiserede tests
  • Koordinering og projektledelse af opgaver på tværs af teams, herunder ressourcebooking og opfølgning
  • Direkte dialog med vores kunder både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk
  • Løbende QA og test på vores udviklingsprojekter
  • Udvikling og implementering af gode testprocedurer

Dine personlige kvalifikationer: 

  • Du har en intuitiv, men analytisk tilgang til opgaverne.
  • Du er god til at udfordre status quo.
  • Du kommunikerer flydende både i skrift og tale på dansk og engelsk.

Det er desuden en fordel, hvis du har:

  • Kendskab til Umbraco, Dynamicweb og/eller HubSpot
  • Generel viden om best practices indenfor webudvikling og e-commerce
  • Indsigt i GDPR og cookielovgivningen og deres indflydelse på webløsninger i dag

Erhvervserfaring

Du skal have dokumenteret erfaring indenfor kundesupport og/eller som QA/test-konsulent. Dertil er det vigtigt at du her en god forretningsforståelse og evner at sætte dig ind i kundernes forretning, domæne og problemstillinger. Kan du sige ja til ovenstående, er din uddannelsesmæssige baggrund ikke afgørende.

Vigtigst af alt er du serviceminded og god til at kommunikere. Vi forventer ikke, at du besidder alle ovenstående kompetencer, men at du er villig til at lære. Du vil blive bakket op at et team af dygtige mennesker, som hjælper hinanden i det daglige arbejde.

Om din kommende arbejdsplads

No Zebra er et digitalt performance-bureau, der skaber mærkbar og målbar vækst for vores kunder gennem online commerce-løsninger.

Vi forvandler klik til køb, data til performance og webbesøg til brugeroplevelser. Vi arbejder med alle typer af forretninger, hvor der foregår en transaktion mellem en køber og sælger.

Det er resultaterne, kunderne skal leve af. Det ved vi, men tag ikke fejl: Vi har også en klar holdning til, hvad det kræver at nå frem til målet. Derfor insisterer vi ærekært på at levere en elegant, velskrevet kode, der performer på alle platforme. En brugerflade, som gør kunderne glade og giver lyst til at komme tilbage. Og en digital markedsføring, der både kan tiltrække din kunde og få hende helt igennem check-out.

Vores kunder befinder sig især inden for detailhandel, bolig, oplevelser og industri. I mange af vores løsninger er webshoppen et centralt element. Men for os er online commerce også systematisk lead-generering til B2B-virksomheden eller langsigtede forbrugerkøb.

Vi er i dag cirka 50 digitale ildsjæle på vores kontorer i Aarhus og København, og er i fortsat vækst.
 
Du er garanteret faglig sparring med nogle af de dygtigste kolleger i branchen, spændende kunder med digital puls og ikke mindst alsidige opgaver, der matcher dine kompetencer og interesser.

Når du starter hos No Zebra, får du:

  • En detaljeret onboardingplan, som ligeledes tildeler dig en wingman, der kan svare på dine spørgsmål i opstartsperioden 
  • Ny laptop
  • To gode flasker vin til at fejre ansættelsen med din partner eller venner den førstkommende fredag
  • Invitation til DHL, sommerfest, julehygge m.m.
  • Mulighed for at blive en del af vores klatreklub, badmintonhold, LAN-party-team m.v. Eller du kan starte på noget helt nyt sammen med dine kollegaer. 

 

Som ansat hos No Zebra får du desuden:

  • Fri og gratis morgenmad, som vores fantastiske piccoline gør klar hver morgen 
  • Fri danskvand, sodavand, energidrik samt kaffe og te. 
  • Fri frugt og snacks dagen igennem
  • Fri øl og vin (som vi primært går løs på fredag eftermiddag...)
  • En lækker frokostbuffet
  • Gratis behandling af vores egen fysioterapeut
  • Bordtennis, bordfodbold og solskinshygge på vores store tagterrasse (og i vores orangeri, hvis det regner)
  • Mulighed for hjemmearbejdsplads