Client Manager til No Zebra i Aarhus

Teknisk Client Manager til No Zebra
Brænder du for at udvikle dine kunders digitale forretning? Er du struktureret, ambitiøs og trives du med projektstyring samt rådgivning af digitale produkter? Så læs mere nedenfor - måske er du vores nye Client Manager, som skal hjælpe os med at vækste og udvikle vores kunders forretning 💻
Som Client Manager bliver din primære opgave at være bindeleddet mellem kunder, leverandører og medarbejdere i forbindelse med design, - udvikling og marketingsydelser. Du bliver kundens primære kontaktperson i No Zebra og er hertil ansvarlig for kundens overordnede aktiviteter, udvikling, rådgivning, samt overholdelse af budgetter.
Vi forstiller os, at du er vant til at arbejde med digitale udviklingsprojekter inden B2B og B2C. Du forstår at omsætte og udfordre dine kunders ønsker og behov. Det er afgørende at du er benhård til projektstyring – lige fra indledende behovsafdækning under workshops til opfølgning på detalje niveau og løbende afrapportering, overlevering og evaluering til dit team, ledelsen og dine kunder.
Tidsregistrering skal gerne falde dig naturligt ligesom du trives med budgetter og ressource allokering. Vi leverer selvfølgelig en omfattende onboarding - dog er det nødvendigt med en teknisk forståelse for digitale produkter.
Dine arbejdsopgaver ✔️
- Løbende opfølgning og afrapportering på projekter
- Rådgivning om digital forretning, herunder e-handel, e-commerce samt strategier/taktikker
- Genforhandling af årlige budgetter
- Afholdelse af løbende statusmøder
- Koordinering af testforløb, QA-arbejde samt ressourceallokering
- Færdiggøre opgavebeskrivelser, deltage i kundemøder samt aflevering og frigivelse af projekter
- Fakturering af projekter for teamet
Den ideelle kandidat ✔️
- Forstår at formidle, omsætte og imødekomme kundens behov og ønsker
- Er en behagelig og empatisk person, som spreder god energi og holdånd til teamet og i interaktionen med kollegaer og dine kunder
- Har erfaring fra lignende rolle, gerne fra bureau
- Føler sig på hjemmebane i Jira
- Tager ansvar både i forhold til dine egne projekter, men også overfor dit team og No Zebra
- Nemt og struktureret skaber overblik og gennemsigtighed overfor dine kunder, dit team/ledelse ift. timeantal, fremdrift på projekter mm.
- Er god til at kommunikere værdi af det arbejde, du og dit team udfører
- Er resultatorienteret, tillidsvækkende og målrettet
Hvad kan du forvente af os?
- Vi er et fagligt ambitiøst bureau, og går op i din faglige udvikling. Sammen med din nærmeste leder, kan der arrangeres deltagelse i faglige konferencer mm.
- Vi er et socialt bureau både i ord og handling. Vi prioriterer at samle kollegaer udenfor arbejdstiden til sjove, hyggelige og udfordrende arrangementer, hvor vi på tværs af afdelinger kan få et stærkt sammenhold. Udover de fantastiske arrangementer planlagt af vores Personaleforening, har vi også spontane fredagsbarer, brætspilsaftener og selvfølgelig en masse sport, herunder padel, badminton og spinning.
- Vi er en arbejdsplads, der går op i din trivsel. I 2022 blev No Zebra igen certificeret som et "Great Place to Work", og vi arbejder proaktivt på at skabe den største mulige trivsel for dig.
- Vi tager det klassiske ”work/life balance”-begreb seriøst. Vi arbejder 37 timer om ugen – alt derover er flextid og kan afspadseres. Vi respekterer forskellige behov for hjemmearbejde og vil gerne tilrettelægge arbejdet, så det passer ind i din hverdag.
- Vi tager onboarding seriøst og går op i at modtage nye medarbejdere med åbne arme. Du får bl.a. en detaljeret onboardingplan, en dedikeret wing(wo)man og frem for alt, en tæt dialog med din nærmeste leder.
- En lang række medarbejdergoder: Morgenmad, frokost, fri sodavand/danskvand på kontoret, laptop, sundhedsforsikring, fysioterapi og meget mere. Du kan læse meget mere om, hvordan det er at arbejde hos No Zebra i vores håndbog lige her.
Om din kommende arbejdsplads
No Zebra er et digitalt performance-bureau, der skaber mærkbar og målbar vækst for vores kunder gennem online commerce-løsninger.
Vi forvandler klik til køb, data til performance og webbesøg til brugeroplevelser. Vi arbejder med alle typer af forretninger, hvor der foregår en transaktion mellem en køber og sælger.
Det er resultaterne, kunderne skal leve af. Det ved vi, men tag ikke fejl: Vi har også en klar holdning til, hvad det kræver at nå frem til målet. Derfor insisterer vi ærekært på at levere en elegant, velskrevet kode, der performer på alle platforme. En brugerflade, som gør kunderne glade og giver lyst til at komme tilbage. Og en digital markedsføring, der både kan tiltrække din kunde og få hende helt igennem check-out.
Vores kunder befinder sig især inden for detailhandel, bolig, oplevelser og industri. I mange af vores løsninger er webshoppen et centralt element. Men for os er online commerce også systematisk lead-generering til B2B-virksomheden eller langsigtede forbrugerkøb.