[Webinar] GEO/SEO: Sådan vinder du fremtidens søgninger

Skal ChatGPT, Perplexity, Claude og alle de andre AI-chatbots, pege på dig og dit brand? Generative Engine Optimization (GEO) er ikke så black box som du tror. Med udgangspunkt i cases viser Organich Search Lead, Kristoffer Emil Støhs, hvad du skal gøre for at rangere i GPT'ernes svar til dine kunder.

Mange har travlt med at erklære SEO-disciplinen død. Det er den langt fra. Til gengæld har SEO fået en tvilling. Ikke den enæggede af slagsen, men dog en tvilling. Mød GEO: Generative Engine Optimization.

Mens GPT’erne langsomt, men sikkert, gnaver sig ind på søgetrafikken, vokser vigtigheden af reelt brugbart indhold, der lever op til de tekniske krav for læsbarhed (igen, igen). Med andre ord: GPT’erne skal kunne få øje på dig og forstå, at du er værd at bringe i spil for deres brugere.

Vil du forstå, hvad kampen om fremtidens søgning kræver? Skriv dig op til denne udgave af AI Update [Live].

Hvad får du på dette webinar?

  • Specifik og casebaseret indsigt i, hvad fremtidens søgning kræver af dig
  • Konkrete handlinger du skal gøre, for at positionere dig for LLM'erne
  • Viden om, gammel vin på nye flasker vs. det som er ægte nyt
  • Casedata, der gør resultaterne af en effektiv GEO-indsats klokkeklar
  • Framework til, hvordan du kan bruge AI smart til at vinde fremtidens søgninger

Mød dine webinarværter: