[Webinar] Kunderejsen, content, AI & data
Sæt digital turbo på din forretning med effektfulde touchpoint, der matcher dine kunderne behov her og nu. Content, AI og data er hovedoverskrifterne på den moderne kunderejse og med strategisk og taktisk brug, kan du optimerer kundernes oplevelse fra behov gennem overvejelse til endelig konvertering og/eller køb. No Zebras CMO og CTO deler ud af konkret tips, effektive processer og lavthængende frugter der kan flytte til din digitale forretning.
Vind kundernes hjerter ved at møde dem digitalt, når og hvor de har brug for dig. Den moderne kunderejse foregår på både earned og owned media og med formater, udtryk og taktikker i et utal af kombinationer.
Derfor har vores CMO og CTO samlet deres bedste råd til, hvordan du med strategisk brug af content, AI og data rammer dine kunder rigtigt, uden at knække nakken undervejs. Du får også konkrete råd til, hvad dit website skal kunne, for at konvertere trafik til købeglade kunder.
Efter webinaret er du klogere på de strategiske og taktiske digitale indsatser du skal sætte i gang og hvordan du sikrer kontinuerlig optimering undervejs. Der vil være tips og eksempler for både for B2B- og B2C-forretning.
Disse ting lærer du:
- Hvad skal dit tekniske fundament kunne
- Hvordan du flytter du din digitale forretning kontinuerligt
- Hvordan det digitale team kan gøre en forskel for
- Awarness
- Consideration
- Conversion
- Loyalitet
- Hvordan kan AI gøre hverdagen lettere og resultaterne bedre
- BONUS:
- Framework til content-planlægningen og eksekveringen
- Indblik i en konkret AI-content case + gode AI tips
Tilmeld dig webinaret!
Mød dine webinarværter: