[Webinar] BKI case: Én platform, fem brands og en marketingmaskine, der leverer fra dag ét!

Lær, hvordan BKI har skabt en platform, der kan launche flere selvstændige brandsites på rekordtid og samtidig sikre synergi på tværs af de unikke brands og målgrupper. På webinaret får du samtidig indsigt i, hvordan du sikrer de kommercielle digitale resultater før, under og efter udviklingen af et nyt website.

Du kender BKI EKSTRA fra Nettos mest velduftende hylde. Der er også Te & Kaffe specialisten, Black Coffee Roasters, DanKaf og meget mere.

Som Web Manager for BKI Foods, skal Line Skriver balancere behov og resultaterne for de mange unikke brands og målgrupper når hun og teamet skaber forretningsskabende sites til deres B2B- og B2C-brugere.

På dette webinar deler Nikoline, hvordan BKI Foods er lykkedes med at skabe en digital platform, der kan håndtere de mange brands effektivt. Hendes tætte samarbejdspartner, Line Luff, Digital Marketing Consultant i No Zebra, supplerer med erfaringer og best practise for, hvordan du undgår at stagnere de kommercielle resultater før, under og efter udviklingen af en ny platform.

Tilmeld dig webinaret!

Disse ting lærer du:

  • Hvilke forretningsmæssige og organisatoriske krav BKI har til et website, og hvordan de er blevet afdækket
  • Hvordan du kan bygge en teknisk platform, der muliggør effektiv udviklng af flere brandsites
  • Hvorfor forretning og teknologi hænger uløseligt sammen, og hvordan du kan skabe forretningssynergier mellem dem
  • Hvad der skal til for at levere effektiv marketing, der engagerer dine kunder
  • Hvem du skal tænke ind i udviklingen af dit næste webprojekt
  • Hvordan du undgår at putte penge i lommerne på dine konkurrenter, når du udvikler en ny platform

Mød dagens oplægsholdere

Nikoline Skriver
Platform Tech

Nikoline Skriver

Web Manager, BKI Foods

Line Luff
Marketing

Line Luff

Digital Marketing Consultant , No Zebra