Øg din data- og kundeforståelse, få klare KPI'er og øg konverteringerne

Det kræver dyb indsigt i data og kunder at drive og udvikle en webshop, der både skal skabe gode kundeoplevelser og resultater ift. konverteringer og omsætning. Men der er mange faktorer, som spiller ind i et konverteringsforhold, og her spiller brugerindsigter en helt central rolle.

Til denne omgang Digitale Rundstykker øser No Zebras CDMO og chef for vores digitale marketing-afdeling, Jesper Neergaard, ud af sine bedste råd, når det gælder kundeforståelse via data og brugerindsigter. Emnet var sidste år et kæmpehit, derfor imødekommer vi efterspørgslen og gentager succesen med opdateret data og nye cases.

Jesper giver dig bl.a. indsigt i, hvor han ofte oplever virksomhedernes 'pain points' i forhold til kundeanalyse og -indsigt, og hvordan du kan omsætte din kundeforståelse til konkrete eksekveringspunkter, actions og konverteringsoptimering. Alt sammen serveret på to timer i hyggelige rammer med kaffe og rundstykker.

Hvad bliver dit udbytte helt konkret?

De 7 vigtigste datapunkter fra Google Analytics, som du kan bruge aktivt til at forbedre din konverteringsrate. Herunder konkrete eksempler på omsætning til kampagneanbefalinger, kohorteanalyser og kundeværdi.


De 7 vigtigste kunde- og brugerindsigter at lave/spørgsmål at stille for at forstå kundernes behov, ønsker og "pains" bedre. Inkl. konkrete eksempler på spørgsmål/foranalyser, vi har lavet for kunder.


Hvordan du kommer godt i gang med klare webshop KPI’er med SMART frameworket? Herunder hvordan du udvælger de vigtigste KPI'er og målepunkter, hvor starter man, og hvordan udarbejdes en plan på baggrund af actionable insights?

Hvilke kundeindsigter du nemt kan få adgang til, for at forbedre din kundeforståelse?


Hvordan bruger man data- og brugerindsigter til at øge konverteringerne/leadgenereringen?


Vi viser naturligvis masser af eksempler på konkrete digitale optimerings- og eksekveringsindsatser igennem oplægget.

Tilmeld dig eventet